Pregled bibliografske jedinice broj: 953749
Vizuelni komunikaciji: voved
Vizuelni komunikaciji: voved. Skopje: Centar za vizualne studije (CVS), 2013 (monografija)
CROSBI ID: 953749 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizuelni komunikaciji: voved
(Visual Communication: An Introduction)
Autori
Paić, Žarko
Prevoditelji
Ahmeti, Safet
Ostali urednici
Ahmeti, Safet
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Centar za vizualne studije (CVS)
Grad
Skopje
Godina
2013
Stranica
394
ISBN
976-608-4625-30-8
Ključne riječi
vizualne komunikacije, slika, mediji, implozija
(visual communication, image, medias, implosion)
Sažetak
Temeljna je teza knjige da se slikovnost našega doba otćitava na tri razine kao: 1) ikonički sklop društveno-kul-turalnih odnosa različitih sfera komunikacije ; 2) vizualni obrat u kojemu slike više nisu nadomjestak teksta nego imaju autonomnu moć novog metadiskursa medija ; 3) performativno-konceptualni znak identiteta pojedinaca, skupina i kolektiva. Ovdje, dakle, nije riječ o vizualnoj komunikaciji kao slikovnoj se-miotici postmoderne, nego o onome što se na tragu teorija medija Mitchella, Manovicha i Merscha pokazuje temeljnim problemom kritičkog mišljenja - o vizualnoj konstrukciji kulture kao komunikacijskom proizvodu. Nakanu ove knjige valja shvatiti kao produbljenje iskaza o iko-noklazmu suvremene umjetnosti čiji je paradoksalni rezultat utemeljenje slikovne znanosti u doba slike (bez) svijeta. Pojmovi, metodologija, sustavni prikaz i tumačenje aktualnih teorijskih kontroverzi o slici, novim medijima, vizualizaciji i granicama suvremene umjetnosti ovdje se izvode povijesno i strukturalno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Povijest umjetnosti, Znanost o umjetnosti