Pregled bibliografske jedinice broj: 953636
Sveučilište za treću dob - put za podizanje kvalitete obrazovnog procesa u trećoj životnoj dobi
Sveučilište za treću dob - put za podizanje kvalitete obrazovnog procesa u trećoj životnoj dobi // Unapređivanje kvalitete obrazovnog procesa O STAROSTI I STARIJIMA- Tematski zbornik / Stojadinović, Aleksandar (ur.).
Vranje: Pedagoški fakultet u Vranju Univerziteta u Nišu, 2020. str. 9-22
CROSBI ID: 953636 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sveučilište za treću dob - put za podizanje
kvalitete obrazovnog procesa u trećoj životnoj
dobi
(University for the Third Age - a way to raise the
quality of the educational process in the third
age)
Autori
Zovko, Anita, Zloković, Jasminka ; Vukobratović, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Unapređivanje kvalitete obrazovnog procesa O STAROSTI I STARIJIMA- Tematski zbornik
Urednik/ci
Stojadinović, Aleksandar
Izdavač
Pedagoški fakultet u Vranju Univerziteta u Nišu
Grad
Vranje
Godina
2020
Raspon stranica
9-22
ISBN
978-86-6301-033-8
ISSN
7891-352X
Ključne riječi
treća životna doba, uloga Sveučilišta, kvaliteta obrazovanja treće životne dobi
(Third Age, University Role, Quality of Third Age Education)
Sažetak
Sveučilište za treću životnu dob - put za podizanje kvalitete obrazovnog procesa u trećoj životnoj dobi. Međunarodna konferencija Vranje. Sveučilište u Nišu. Rad propituje mogućnosti obrazovanja osoba treće životne dobi u institucionalnom kontekstu. Rad želi ukazati na potrebu podiyanja kvalitete obrazovnog procesa u trećoj životnoj dobi kako bi i nakon umorovljenja osobe treće životne dobi osim u obitelji ostale jednakopravno integriranje u društvo te ujedno senzibilizirali mlade u području pedagoško- andragoških aspekata odnosa prema starijim osobama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
uniri- drustv-186 1132
Osnaživanje obitelji za razvoj pozitivnih odnosa
obiteljskog zajedništva
uniri-drustv-18-184
Kritički diskurs didaktičkih modela
kompetencija nastavnika u obrazovanju odraslih
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka