Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 953629

Primjena učiteljevih strategija rada i metodičkih postupaka u radu s djecom s teškoćama pažnje


Lešić, Mirela
Primjena učiteljevih strategija rada i metodičkih postupaka u radu s djecom s teškoćama pažnje, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 953629 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena učiteljevih strategija rada i metodičkih postupaka u radu s djecom s teškoćama pažnje
(Teacher’s work strategies application and methodological procedures in working with children with attention deficits)

Autori
Lešić, Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
12.09

Godina
2018

Stranica
40

Mentor
Velki, Tena

Ključne riječi
metodički postupci, teškoće pažnje, učinkovitost poučavanja, učitelji
(methodological procedures, attention deficit disorder, teaching efficiency, teachers)

Sažetak
Glavni cilj rada utvrditi je razlike u metodičkim postupcima koje primjenjuju učitelji osnovne škole u radu s učenicima koji imaju teškoće pažnje te ispitati njihovu samoprocijenjenu učinkovitost u davanju praktičnih instrukcija, vođenju razreda i uključivanju učenika s navedenim teškoćama u odgojno-obrazovni proces. Razlike u metodičkim postupcima i učinkovitost poučavanja testirali smo s obzirom na to poučavaju li u razrednoj ili predmetnoj nastavi, koliko imaju godina radnog staža u struci te prema spolu sudionika. Istraživanje je obuhvatilo 31 osnovnu škole iz 3 županije Republike Hrvatske ; Osječko- baranjske, Vukovarsko-srijemske i Brodsko- posavske županije. Sudionici su bili učitelji razredne (51%) i predmetne (49%) nastave. Od toga, 12, 8 % učitelja i 87, 2 % učiteljica. Od ukupnog broja procijenjenih učenika (N=305) njih 85, 6 % (N=261) su muškog spola, a 14, 4 % (N=44) ženskog spola. Raspon dobi procjenjivanih učenika bio je od 7 do 15 godina, a prosječna dob 10, 69 godina (sd=2, 26). Rezultati istraživanja pokazali su kako učitelji u radu s djecom s teškoćama pažnje češće koriste odgojne metodičke postupke u odnosu na obrazovne. Utvrđene su i statistički značajne razlike u učiteljevoj samoprocjeni učinkovitosti davanja praktičnih instrukcija, vođenja razreda te uključivanja učenika. Učitelji se procjenjuju podjednako učinkovitim u provođenju praktičnih instrukcija i vođenju razreda, a najslabiji su u uključivanju učenika u odgojno-obrazovni proces. Učitelji razredne nastave češće koriste odgojne metodičke postupke te se procjenjuju i učinkovitijima u poučavanju učenika s teškoćama pažnje u odnosu na učitelje predmetne nastave. Također, učiteljice se osjećaju kompetentnije u svim segmentima rada s takvom djecom te u poučavanju češće od učitelja primjenjuju odgojne metodičke postupke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Tena Velki (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Lešić, Mirela
Primjena učiteljevih strategija rada i metodičkih postupaka u radu s djecom s teškoćama pažnje, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Lešić, M. (2018) 'Primjena učiteljevih strategija rada i metodičkih postupaka u radu s djecom s teškoćama pažnje', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Le\v{s}i\'{c}, Mirela}, year = {2018}, pages = {40}, keywords = {metodi\v{c}ki postupci, te\v{s}ko\'{c}e pa\v{z}nje, u\v{c}inkovitost pou\v{c}avanja, u\v{c}itelji}, title = {Primjena u\v{c}iteljevih strategija rada i metodi\v{c}kih postupaka u radu s djecom s te\v{s}ko\'{c}ama pa\v{z}nje}, keyword = {metodi\v{c}ki postupci, te\v{s}ko\'{c}e pa\v{z}nje, u\v{c}inkovitost pou\v{c}avanja, u\v{c}itelji}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Le\v{s}i\'{c}, Mirela}, year = {2018}, pages = {40}, keywords = {methodological procedures, attention deficit disorder, teaching efficiency, teachers}, title = {Teacher’s work strategies application and methodological procedures in working with children with attention deficits}, keyword = {methodological procedures, attention deficit disorder, teaching efficiency, teachers}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font