Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 953623

Teorijsko izvođenje digitalne umjetnosti: Umjetnost koja koristi sučelje računala kao medij i alat


Žarković, Ana
Teorijsko izvođenje digitalne umjetnosti: Umjetnost koja koristi sučelje računala kao medij i alat, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 953623 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teorijsko izvođenje digitalne umjetnosti: Umjetnost koja koristi sučelje računala kao medij i alat
(A theoretical Exposition of Digital Art: Art the uses Computer Interfaces as Its medium and Tool)

Autori
Žarković, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
11.09

Godina
2018

Stranica
58

Mentor
Lah, Nataša

Ključne riječi
digitalna umjetnost, komputacijki procesi, scientifikacija umjetnosti, kompjutorske grafike, teorija informacija, informacijska estetika, Max Bense, internetska umjetnost, net.art, Lev Manovich, glitch umjetnost
(digital art, computational processes, scientification of art, computer graphics, information theory, information aesthetics , Max Bense, internet art, net.art, Lev Manovich, glitch art)

Sažetak
Diplomski rad pod nazivom Teorijsko izvođenje digitalne umjetnosti ; Umjetnost koja koristi sučelje računala kao medij i alat bavi se temom digitalne umjetnosti i njezinih teorijskih implikacija. Prije svega, rad predstavlja sistematičan i smislen prikaz praksi digitalne umjetnosti ; od ranih kompjuterskih grafika i računalne kulture takozvanog pred-digitalnog doba, internetske umjetnosti s naglaskom na prakse rane internetske umjetosti, odnosno net.art umjetničkog pokreta koji se počinje razvijati 1990.-ih godina, te suvremenih ostvarenja digitalne umjetnosti u kontekstu žanra glitch umjetnosti. Sve ove umjetničke prakse koriste računalno sučelje (posebice zaslon kompjutora) kao svoj medij i alat, a koji postaje fokus pažnje za kreativno i dekonstrukcijsko izražavanje. Kroz ovaj pregled provlače se i misaone ideje koje stoje u pozadini digitalnog izražavanja i komputacijskih procesa, od teorije informacija i informacijske estetike do suvremenijih teorijskih okvira shvaćanja digitalne umjetnosti poput onoga uglednoga teoretičara medija Leva Manovicha (1960.), a koji pruža najplauzibilniji teorijski okvir i metodologiju za proučavanje digitalne umjetnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nataša Lah (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žarković, Ana
Teorijsko izvođenje digitalne umjetnosti: Umjetnost koja koristi sučelje računala kao medij i alat, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
Žarković, A. (2018) 'Teorijsko izvođenje digitalne umjetnosti: Umjetnost koja koristi sučelje računala kao medij i alat', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}arkovi\'{c}, Ana}, year = {2018}, pages = {58}, keywords = {digitalna umjetnost, komputacijki procesi, scientifikacija umjetnosti, kompjutorske grafike, teorija informacija, informacijska estetika, Max Bense, internetska umjetnost, net.art, Lev Manovich, glitch umjetnost}, title = {Teorijsko izvo\djenje digitalne umjetnosti: Umjetnost koja koristi su\v{c}elje ra\v{c}unala kao medij i alat}, keyword = {digitalna umjetnost, komputacijki procesi, scientifikacija umjetnosti, kompjutorske grafike, teorija informacija, informacijska estetika, Max Bense, internetska umjetnost, net.art, Lev Manovich, glitch umjetnost}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}arkovi\'{c}, Ana}, year = {2018}, pages = {58}, keywords = {digital art, computational processes, scientification of art, computer graphics, information theory, information aesthetics , Max Bense, internet art, net.art, Lev Manovich, glitch art}, title = {A theoretical Exposition of Digital Art: Art the uses Computer Interfaces as Its medium and Tool}, keyword = {digital art, computational processes, scientification of art, computer graphics, information theory, information aesthetics , Max Bense, internet art, net.art, Lev Manovich, glitch art}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font