Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 953302

Facebook i učenje: Analiza korištenja Facebooka kao pomagala u učenju kod studenata Sveučilišta u Zagrebu


Jurlina, Juraj
Facebook i učenje: Analiza korištenja Facebooka kao pomagala u učenju kod studenata Sveučilišta u Zagrebu, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 953302 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Facebook i učenje: Analiza korištenja Facebooka kao pomagala u učenju kod studenata Sveučilišta u Zagrebu
(Facebook and Learning: Analyzing the Use of Facebook as a Learning Tool for Students at the University of Zagreb)

Autori
Jurlina, Juraj

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
14.12

Godina
2016

Stranica
43

Mentor
Nikodem, Krunoslav

Ključne riječi
Facebook ; e-učenje ; studenti ; socijalni kapital ; aktivno učenje
(Facebook ; e-learning ; students ; social capital ; active learning)

Sažetak
U radu se analizira korištenje internetske društvene mreže Facebook u svrhu učenja kod studenata Sveučilišta u Zagrebu. Rad se temelji na prijašnjim teorijskim radovima i empirijskim istraživanjima na tu temu kao konceptualnom okviru kao i na rezultatima internetskog upitnika (N=150) kojeg smo proveli u rujnu 2016. godine. Osnovna hipoteza rada glasi „Studenti Sveučilišta u Zagrebu koriste Facebook kao važno pomagalo u učenju“. Većina studenata (58%) izrazila je slaganje s važnošću Facebooka kao pomagala u učenju. Svi ispitanici bili su učlanjeni u najmanje jednu studentsku Facebook grupu. Studenti koji su učlanjeni u više studentskih Facebook grupa i često ih posjećivali imali su više rezultate na originalnoj skali stava prema Facebooku kao alatu e-učenja 2.0. Također, oni su imali veći broj Facebook „prijatelja“ studenata sa svog smjera kao kognitivne dimenzije akumuliranog socijalnog kapitala online. Analiziraju se razlike u stavovima ispitanika prema Facebooku kao alatu e-učenja između grupa studenata različite učestalosti aktivnosti vezanih za učenje na Facebooku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Krunoslav Nikodem (mentor)

Avatar Url Juraj Jurlina (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

darhiv.ffzg.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jurlina, Juraj
Facebook i učenje: Analiza korištenja Facebooka kao pomagala u učenju kod studenata Sveučilišta u Zagrebu, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Jurlina, J. (2016) 'Facebook i učenje: Analiza korištenja Facebooka kao pomagala u učenju kod studenata Sveučilišta u Zagrebu', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurlina, Juraj}, year = {2016}, pages = {43}, keywords = {Facebook, e-u\v{c}enje, studenti, socijalni kapital, aktivno u\v{c}enje}, title = {Facebook i u\v{c}enje: Analiza kori\v{s}tenja Facebooka kao pomagala u u\v{c}enju kod studenata Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, keyword = {Facebook, e-u\v{c}enje, studenti, socijalni kapital, aktivno u\v{c}enje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurlina, Juraj}, year = {2016}, pages = {43}, keywords = {Facebook, e-learning, students, social capital, active learning}, title = {Facebook and Learning: Analyzing the Use of Facebook as a Learning Tool for Students at the University of Zagreb}, keyword = {Facebook, e-learning, students, social capital, active learning}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font