Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 953077

Otvorenost u znanosti i visokom obrazovanju


Otvorenost u znanosti i visokom obrazovanju / Hebrang Grgić, Ivana (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 2018 (monografija)


CROSBI ID: 953077 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Otvorenost u znanosti i visokom obrazovanju
(Openness in science and higher education)

Urednik/ci
Hebrang Grgić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2018

Stranica
317

ISBN
978-953-0-60044-7

Ključne riječi
otvoreni pristup ; otvorena znanost ; otvoreni podaci ; visoko obrazovanje ; otvorena recenzija ; metapodaci
(open access ; open science ; open data ; higher education ; open peer review ; metadata)

Sažetak
Knjiga Otvorenost u znanosti i visokom obrazovanju urednice Ivane Hebrang Grgić sadržajno je proširen nastavak knjige Hrvatski znanstveni časopisi: iskustva, gledišta, mogućnosti objavljene 2015. godine. Sastoji se od 19 poglavlja koja su napisali znanstvenici i stručnjaci (njih 31) koji se u svojem svakodnevnom radu bave nekim od oblika otvorenosti. Odabrani su autori iz raznih područja i iz raznih ustanova kako bi se dobila što kvalitetnija i što šira slika o stanju otvorenosti u hrvatskoj i svjetskoj znanosti i visokom obrazovanju. Knjiga je podijeljena u četiri tematske cjeline. Prva nosi naslov Otvorena znanost i bavi se otvorenošću s filozofskog, povijesnog i praktičnog gledišta opisujući fenomene poput otvorene recenzije, otvorenih podataka i otvorene inovativnosti. Naslov druge cjeline je Otvoreno visoko obrazovanje i ona donosi teorijski i praktični prikaz raznolikih otvorenih obrazovnih sadržaja te sustava za učenje na daljinu. Cjelina Otvorene tehnologije i upravljanje pravima u znanosti i visokom obrazovanju bavi se otvorenim kôdom, otvorenim povezanim podatcima i metapodatcima, otvorenim identifikatorima i licencijama. Posljednja cjelina donosi primjere otvoreno dostupnih časopisa, repozitorija te udruga koje promiču otvorenost u znanosti i visokom obrazovanju. Budući da nije moguće u jednoj knjizi obraditi sve teme vezane uz otvorenost znanosti i visokog obrazovanja, i budući da je to područje koje se neprestano mijenja, ova knjiga otvara vrata novim razmišljanjima i novim publikacijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Hebrang Grgić (urednik)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.ffzg.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Otvorenost u znanosti i visokom obrazovanju / Hebrang Grgić, Ivana (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 2018 (monografija)
Hebrang Grgić, I. (ur.) (2018) Otvorenost u znanosti i visokom obrazovanju. Zagreb, Školska knjiga.
@book{book, editor = {Hebrang Grgi\'{c}, I.}, year = {2018}, pages = {317}, keywords = {otvoreni pristup, otvorena znanost, otvoreni podaci, visoko obrazovanje, otvorena recenzija, metapodaci}, isbn = {978-953-0-60044-7}, title = {Otvorenost u znanosti i visokom obrazovanju}, keyword = {otvoreni pristup, otvorena znanost, otvoreni podaci, visoko obrazovanje, otvorena recenzija, metapodaci}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, editor = {Hebrang Grgi\'{c}, I.}, year = {2018}, pages = {317}, keywords = {open access, open science, open data, higher education, open peer review, metadata}, isbn = {978-953-0-60044-7}, title = {Openness in science and higher education}, keyword = {open access, open science, open data, higher education, open peer review, metadata}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font