Pregled bibliografske jedinice broj: 952746
Trendovi razvoja rezultata u eksplozivnoj snazi učenika 5. razreda Osnovne škole Đure Deželića u Ivanić-Gradu
Trendovi razvoja rezultata u eksplozivnoj snazi učenika 5. razreda Osnovne škole Đure Deželića u Ivanić-Gradu // 27. Ljetna škola kineziologa RH / Babić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2018. str. 134-138 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 952746 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trendovi razvoja rezultata u eksplozivnoj snazi učenika 5. razreda Osnovne škole Đure Deželića u Ivanić-Gradu
(DEVELOPMENT TRENDS OF RESULTS IN THE EXPLOSIVE POWER OF THE 5TH GRADE STUDENTS OF THE PRIMARY SCHOOL "ĐURE DEŽELIĆ" IN IVANIĆ-GRAD)
Autori
Čule, Marko ; Milinović, Ivan ; Lizačić Constanza
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
27. Ljetna škola kineziologa RH
/ Babić, Vesna - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2018, 134-138
ISBN
978-953-7965-10-5
Skup
27. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 27.06.2018. - 30.06.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
osnovna škola, eksplozivna snaga, tjelesna i zdravstvena kultura, motoričke sposobnosti
(primary school, explosive power, physical education, motor abilities)
Sažetak
Tjelesna neaktivnost sveprisutna je u današnjem načinu života što se reflektira i na školsku populaciju. Djeca sjede u školi, dok uče i pišu zadaće, u slobodno vrijeme gledaju televiziju i rade ili se zabavljaju na računalima odnosno mobilnim telefonima. Takav trend odrazio se na antropološki status učenika, u ovom slučaju motoričke sposobnosti, konkretnije eksplozivnu snagu tipa skočnosti, koja se procjenjivala testom MSDM. Prema rezultatima postignutim u ovom testu, vrijednosti i negativni trend koji se predviđa u spomenutoj motoričkoj sposobnosti, trebali bi zabrinuti struku, kao i cjelokupnu javnost. Cilj nam je programirati i provoditi kineziološke aktivnosti koje će djelovati na poboljšanje svih motoričkih sposobnosti te one aktivnosti koje će paralelno djelovati na oblikovanje mišićne mase i na redukciju potkožnog masnog tkiva. Rezultati u radu nam mogu poslužiti kao temelj planiranja daljnjih mjera koje treba poduzeti kako bi u budućnosti zaustavili ovaj pad motoričke sposobnosti. Zasigurno bi pozitivan učinak na cjelokupni psiho-fizički status učenika imalo povećanje satnice nastave tjelesne i zdravstvene kulture, kao zapošljavanje profesora fizičke kulture u nižim razredima osnovne škole, koji bi u tom razdoblju života djeteta znatno više pridonijeli razvoju motoričkih sposobnosti. U tom slučaju izostao bi ovakav negativni trend smanjenja motoričkih sposobnosti kod učenika 5. razreda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb