Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 952731

PRILAGODBA I VALIDACIJA UPITNIKA EMOCIONALNE KOMPETENTNOSTI ZA DJECU


Stupin, Mia
PRILAGODBA I VALIDACIJA UPITNIKA EMOCIONALNE KOMPETENTNOSTI ZA DJECU, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 952731 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PRILAGODBA I VALIDACIJA UPITNIKA EMOCIONALNE KOMPETENTNOSTI ZA DJECU
(ADAPTATION AND VALIDATION OF THE EMOTIONAL COMPETENCE QUESTIONNAIRE – CHILDREN VERSION)

Autori
Stupin, Mia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
17.07

Godina
2017

Stranica
56

Mentor
Mohorić, Tamara

Ključne riječi
emocionalna kompetencija, emocionalna inteligencija, agresivno, prosocijalno ponašanje, ličnost, školski uspjeh, rana adolescencija
(emotional competence, emotional intelligence, aggressive and prosocial behaviour, Big Five, school achievement, early adolescence)

Sažetak
Cilj provedenog istraživanja je prilagodba Upitnika emocionalne kompetencije (UEK-45, Takšić, 2002) za djecu rane adolescentne dobi. Kako bismo provjerili konvergentno-divergentnu valjanost upitnika, provjerili smo odnos rezultata na Upitniku emocionalne kompetencije za djecu s mjerama osobina ličnosti, prosocijalnim i agresivnim ponašanjem te ostalim mjerama emocionalne inteligencije. Uzorak se sastojao od 171 učenika viših razreda osnovnih škola iz Rovinja te jedne osnovne škole iz Rijeke. Dobiveni rezultati pokazali su faktorsku strukturu nove mjere sličnu strukturi originalnog upitnika. Konačna verzija UEK-D sastoji se od 29 čestica i tri subskale (Uočavanje i razumijevanje emocija, Izražavanje i imenovanje emocija te Regulacija i upravljanje emocijama). Ukupan rezultat i subskale imaju zadovoljavajuću pouzdanost unutarnje konzistencije. Korelacije između rezultata na upitniku i osobina ličnosti su umjereno visoke, što je u skladu s očekivanim, no povezanosti UEK-D i Testa razumijevanja emocija i Testa riječnika emocija su nulte. Subskale upitnika emocionalne kompetencije za djecu pokazale su se malim, ali značajnim prediktorom agresivnog i prosocijalnog ponašanja te školskog uspjeha.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0342618-2657 - Razvoj i kroskulturalna provjera konstrukta emocionalne inteligencije

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Tamara Mohorić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stupin, Mia
PRILAGODBA I VALIDACIJA UPITNIKA EMOCIONALNE KOMPETENTNOSTI ZA DJECU, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
Stupin, M. (2017) 'PRILAGODBA I VALIDACIJA UPITNIKA EMOCIONALNE KOMPETENTNOSTI ZA DJECU', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Stupin, Mia}, year = {2017}, pages = {56}, keywords = {emocionalna kompetencija, emocionalna inteligencija, agresivno, prosocijalno pona\v{s}anje, li\v{c}nost, \v{s}kolski uspjeh, rana adolescencija}, title = {PRILAGODBA I VALIDACIJA UPITNIKA EMOCIONALNE KOMPETENTNOSTI ZA DJECU}, keyword = {emocionalna kompetencija, emocionalna inteligencija, agresivno, prosocijalno pona\v{s}anje, li\v{c}nost, \v{s}kolski uspjeh, rana adolescencija}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Stupin, Mia}, year = {2017}, pages = {56}, keywords = {emotional competence, emotional intelligence, aggressive and prosocial behaviour, Big Five, school achievement, early adolescence}, title = {ADAPTATION AND VALIDATION OF THE EMOTIONAL COMPETENCE QUESTIONNAIRE – CHILDREN VERSION}, keyword = {emotional competence, emotional intelligence, aggressive and prosocial behaviour, Big Five, school achievement, early adolescence}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font