Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 952627

Intercultural Sesnitivity and Toleration of Adolescents in a Changing World


Smontara, Petar
Intercultural Sesnitivity and Toleration of Adolescents in a Changing World // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 62 (2016), 2; 159-167 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 952627 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Intercultural Sesnitivity and Toleration of Adolescents in a Changing World
(Intercultural Sensitivity and Toleration of Adolescents in a Changing World)

Autori
Smontara, Petar

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 62 (2016), 2; 159-167

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
adolescence ; cultural identity ; discrimination ; intercultural education ; toleration

Sažetak
Članak predočava sadržaje vezane uz kulturalno prikladnu pedagogiju adolescenata u raznolikom i promjenjivom svijetu. Autor elaborira utjecaje koji dovode do raskoraka između političkih principa, socijalnih vrijednosti, privatnih uvjerenja i moralnih normi, na primjerima etničkih sukoba i seksualnog nasilja europske pluralističke demokracije. Potom predstavlja i uspoređuje rezultate brojnih istraživanja koji govore o važnosti interkulturalnog odgoja i obrazovanja i razvoja interkulturalnih kompetencija, a predstavljaju neprekidan razvoj i razumijevanje veza među kulturama. To podrazumijeva razumijevanje i prihvaćanje karakterističnih uvjerenja i ponašanja specifičnih društvenih skupina unutar pluralističkog društva koje se ističu svojom posebnošću u odnosu na dominantnu kulturu, rasu, etničku pripadnost, religiju, fizičke i/ili mentalne sposobnost, spol i/ili spolnu orijentaciju. Interkulturalni su sadržaji, kao i tolerancija, sastavni dio Hrvatskog nacionalnog kurikuluma koji je otvoren, demokratičan i inkluzivan. U zaključku autor ističe implikacije interkulturalnog odgoja i obrazovanja za razvoj školskog kurikuluma i objašnjava zašto je važno razumjeti širok spektar novih izazova s kojima se djeca i adolescenti suočavaju u modernom društvu koje se vrtoglavo mijenja na globalnoj razini.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Petar Smontara (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Smontara, Petar
Intercultural Sesnitivity and Toleration of Adolescents in a Changing World // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 62 (2016), 2; 159-167 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Smontara, P. (2016) Intercultural Sesnitivity and Toleration of Adolescents in a Changing World. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 62 (2), 159-167.
@article{article, author = {Smontara, Petar}, year = {2016}, pages = {159-167}, keywords = {adolescence, cultural identity, discrimination, intercultural education, toleration}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {62}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Intercultural Sesnitivity and Toleration of Adolescents in a Changing World}, keyword = {adolescence, cultural identity, discrimination, intercultural education, toleration} }
@article{article, author = {Smontara, Petar}, year = {2016}, pages = {159-167}, keywords = {adolescence, cultural identity, discrimination, intercultural education, toleration}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {62}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Intercultural Sensitivity and Toleration of Adolescents in a Changing World}, keyword = {adolescence, cultural identity, discrimination, intercultural education, toleration} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font