Pregled bibliografske jedinice broj: 952579
Istraživanje i kvantificiranje značajnih čimbenika prolaznosti kolegija na fakultetu: slučaj Ekonomskog fakulteta u Rijeci
Istraživanje i kvantificiranje značajnih čimbenika prolaznosti kolegija na fakultetu: slučaj Ekonomskog fakulteta u Rijeci, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, RIJEKA
CROSBI ID: 952579 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje i kvantificiranje značajnih čimbenika prolaznosti kolegija na fakultetu: slučaj Ekonomskog fakulteta u Rijeci
(Researching and quantifiying the significant factors affecting the passing rate at a university course: the Faculty of Economics case)
Autori
Leko, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
RIJEKA
Datum
11.09
Godina
2017
Stranica
22
Mentor
Tomas Žiković, Ivana
Neposredni voditelj
Zaninović, Vinko
Ključne riječi
Motivacija ; očekivanja ; ostvarena ocjena ; linearna regresija ; logistička regresija ; ordinalna logistička regresija
(Motivation ; expectation ; obtained grade ; linear regression ; logistic regression ; ordinal logistic regression)
Sažetak
Završi rad pod nazivom „Istraživanje i kvantificiranje značajnih čimbenika prolaznosti kolegija na fakultetu: slučaj Ekonomskog fakulteta u Rijeci “ istražuje i kvantificira značajne čimbenike prolaznosti kolegija. Istraživanje je provedeno na empirijskom primjeru 56 studenata preddiplomskog sveučilišnog studija koji su odslušali odabrani kolegij u akademskoj godini 2015./2016. na Ekonomskom fakultetu u Rijeci. Podaci prikupljeni pomoću anketa analizirani su pomoću linearne regresije, logističke regresije i ordinalne logističke regresije. Pomoću različitih metoda došlo se do veoma sličnih rezultata. Studenti su na odabranom kolegiju imali niže ciljane i ostvarene ocjene u usporedbi s prosječnom ocjenom svih položenih kolegija što se može povezati s usmenom predajom i mišljenjima stečenim prije samo početka održavanja kolegija. Neovisno o niže postavljenim ciljevima, studenti s višim prosjekom ocjena svih položenih kolegija imali su veće šanse za postizanje više ocjene i na odabranom kolegiju. Studenti koji primaju stipendiju ostvaruju bolje rezultate od studenata koji ne primaju stipendiju čime se potvrđuje da jasno definirani ciljevi i ulaganje vremena i truda donose pozitivne rezultate. Važnim su se pokazali i redoviti dolasci na predavanja. Studenti koji su redovito dolazili na predavanja ostvarili su bolju ocjenu od studenata koji to nisu činili. Može se zaključiti da su ciljevi i motivacija za postizanjem definiranih ciljeva u direktnoj vezi s postignućem na odabranom kolegiju, ali i cjelokupnom akademskom obrazovanju. Rezultati dobiveni istraživanjem također sugeriraju kako prethodno obrazovanje studenata ima utjecaj na poduzete aktivnosti u svrhu ostvarivanja boljeg rezultata na odabranom kolegiju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Mentorica: Ivana Tomas Žiković Komentor: Vinko Zaninović
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka