Pregled bibliografske jedinice broj: 952351
Nagrađivanje, jedna od ključnih funkcija menadžmenta ljudskih resursa
Nagrađivanje, jedna od ključnih funkcija menadžmenta ljudskih resursa // Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Razvoj javne uprave
Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2015. str. 199-209 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 952351 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nagrađivanje, jedna od ključnih funkcija menadžmenta ljudskih resursa
(Reawarding, one of the key functions of human resource management)
Autori
Klipa, Marija ; Vidak, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Razvoj javne uprave
/ - Vukovar : Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2015, 199-209
Skup
5. međunarodna konferencija Razvoj javne uprave
Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska, 08.05.2015. - 09.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
menadžment ljudskih resursa, vrednovanje rada, motivacija, nagarđivanje
(human resource management, work evaluation, motivation, rewarding)
Sažetak
Čovjek kao socijalno i kulturno biće ima potrebe uvjetovane raznim čimbenicima (biološkim, psihološkim itd.) koje realizira najčešće kroz Maslowljevu hijerahiju ljudskih potreba. U okviru ljudske potrebe za poštovanjem je i potreba za uspjehom, gdje pojedinac, između ostalog kroz različite oblike nagrađivanja, zadovoljava tu potrebu. S jedne strane, nagrađivanje je jedan od glavnih motivatora za zadovoljavanje svakodnevnih ljudskih potreba, a s druge strane je odraz vrednovanja rada i produktivnosti radnika. Naravno, samo ako su nagrade prepoznate kao korisne i poželjne od strane samog radnika. Takav produktivan i zadovoljan radnik doprinosi uspješnijem i kvalitetnijem poslodavcu. Kao primjer navedenog, prikazat će se princip nagrađivanja u sustavu visokog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti