Pregled bibliografske jedinice broj: 952177
Glazbene preferencije učenika osnovne škole prema klasičnoj glazbi u parnim i neparnim mjerama
Glazbene preferencije učenika osnovne škole prema klasičnoj glazbi u parnim i neparnim mjerama // Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogjje / Radočaj-Jerković, Antoaneta (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 89-100 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 952177 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazbene preferencije učenika osnovne škole prema
klasičnoj glazbi u parnim i neparnim mjerama
(Elementary School Students' Attitudes Toward
Classical Music in Duple and Triple Meter)
Autori
Dobrota, Snježana ; Sabljić, Magdalena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogjje
/ Radočaj-Jerković, Antoaneta - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018, 89-100
ISBN
978-953-8181-03-0
Skup
2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije = 2nd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Communication and interaction of art and pedagogy
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazbene preferencije ; klasična glazba ; parna mjera ; neparna mjera ; nastava glazbe
(musical preferences ; classical music ; duple meter ; triple meter ; music teaching)
Sažetak
U radu su istražene glazbene preferencije učenika osnovne škole prema klasičnoj glazbi u parnim i neparnim mjerama te utjecaj poznatosti glazbe na glazbene preferencije učenika. U okviru istraživanja primijenjen je upitnik općih podataka te skala procjene za ispitivanje preferencija glazbenih ulomaka na uzorku od 339 učenika drugih, trećih, sedmih i osmih razreda osnovne škole. Rezultati potvrđuju kako mlađi učenici, u odnosu na starije, te učenice u odnosu na učenike, pokazuju veće preferencije klasične glazbe generalno. Nadalje, svi sudionici više preferiraju glazbu u parnim, nego glazbu u neparnim mjerama. I, konačno, uočeno je kako je poznavanje glazbe značajan faktor koji utječe na glazbene preferencije sudionika. Autorice naglašavaju potrebu implementiranja dobivenih rezultata u suvremenu nastavu glazbe u osnovnoj školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija