Pregled bibliografske jedinice broj: 952029
Etika medijskog diskursa u izvještavanju o akcidentima i katastrofama
Etika medijskog diskursa u izvještavanju o akcidentima i katastrofama // Univerzitet u Novom Sadu - Filozofski fakultet u Novom Sadu
Novi Sad, Srbija, 2009. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 952029 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Etika medijskog diskursa u izvještavanju o akcidentima i katastrofama
(Ethics of media discourse in reporting accidents and disasters)
Autori
Perinić, Jadran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Univerzitet u Novom Sadu - Filozofski fakultet u Novom Sadu
Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 23.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
Etika masovnih medija, akcidenti i katastrofe, pravo na privatnost, suvremeni potrošači medijskih sadržaja
(Ethics of Mass Media, Accidents and Disasters, the Right to Privacy, Modern Media Consumers)
Sažetak
Komercijalizacija medija iznjedrila je tržišno vođeno novinarstvo koje teži senzacionalizmu i kršenju prava na privatnost svakog pojedinca. Kao produkt tog procesa uočava se poticanje medijskih žanrova koji dokidaju pravo na privatnost. Ljudi se prate, snimaju i javno pokazuju u najintimnijim trenucima (Reality Show, Big Brother, Oprah). Mediji se “rado” okreću temama kojima je pozadina konfliktna i „intrigantna“ tema. Informativno se prikazuje u “zabavnoj” ambalaži. To se čine zbog toga jer su suvremene potrošačke grupe s relativno niskom razinom obrazovanja sklonije senzaciji nego informaciji, šarenilu i sjaju a ne estetici, uzbuđenju a ne raciu. Posljedično tome, suvremeni mediji nude “nestvarni virtualni svijet” u kojem su etika i smisao za “dobar ukus” ostali u drugom planu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti