Pregled bibliografske jedinice broj: 952014
Uloga socijalne potpore u odgojno-obrazovnom procesu
Uloga socijalne potpore u odgojno-obrazovnom procesu, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 952014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga socijalne potpore u odgojno-obrazovnom procesu
(The role of social support in education)
Autori
Miškulin, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
15.09
Godina
2017
Stranica
29
Mentor
Bubić, Andreja
Ključne riječi
Dijete, roditelji, učitelji, vršnjaci, odgojno-obrazovni proces, prijateljstvo, suradnja
(child, parents, teachers, peers, education, friendship, cooperation)
Sažetak
Na djetetov razvoj najviše utječu roditelji, nastavnici i vršnjaci. Obitelj je ta koja može biti zaštitni faktor u djetetovom razvoju, a pri čemu dobri odnosi među roditeljima doprinose razvoju samopouzdanja te pozitivno koreliraju sa školskim uspjehom djeteta. Osim roditelja, na djecu utječu i nastavnici, koji učenike vode kroz odgojno-obrazovni proces. Kvalitetan nastavnik mora osigurati poticajnu radnu atmosferu u razredu, izgraditi odnos s učenikom temeljen na poštovanju te mu biti potpora kroz cijeli proces. I treća grupa koja je vrlo važna u životu djece su vršnjaci koji djeluju prvenstveno na razvoj identiteta djeteta. Oni postaju najvažnija grupa u adolescenciji kada dijete izgrađuje sebe i svoj identitet. Suradnja ovih grupa je od presudne važnosti u odgojno-obrazovnom procesu i bitno ju je poticati kako bi se moglo zajednički pozitivno djelovati na dijete.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija