Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 951947

Dosezi mas-medijske kulture pod diktatom komercijalizacije


Perinić, Jadran
Dosezi mas-medijske kulture pod diktatom komercijalizacije // Dubrovački medijski dani
Dubrovnik, Hrvatska, 2008. (poster, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 951947 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dosezi mas-medijske kulture pod diktatom komercijalizacije
(Mas-media culture under the dictation of commercialization)

Autori
Perinić, Jadran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Dubrovački medijski dani

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 13.11.2008. - 15.11.2008

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
mediji, komercijalizacija, tržište, senzacionalizam, etika
(Media, commercialization, market, sensationalism, ethics)

Sažetak
U izlaganju se postavlja hipoteza prema kojoj suvremeni mediji u obavljanju svoje istaknute društvene zadaće za informiranjem javnosti težište stavljaju na zabavnu funkciju. Pri tome se informativno i zabavno sintetiziraju u atraktivno i senzacionalno i na taj način, podilazeći konzumentima, mediji pronalaze kompromisan pristup do njih. Kompromis se isčitava iz sposobnosti snalaženja između informativne funkcije medija, prema kojoj bi trebali nuditi činjenice javnosti za bolju orjentaciju u sve kompleksnijem društvenom habitusu, i atraktivnosti koja će jamčiti bolju pozicioniranost na sve „nemilosrdnijem“ medijskom tržištu na kojem se vodi „bespoštedna bitka“ za svakog konzumenta. Pri tome se ne suzdržavaju niti od objavljivanja nedovoljno provjerenih informacija, zadiranja u intimu aktera događaja, objavljivanja etično upitnih fotografija i sl., čime se značajno udaljavaju od temeljnog društvenog zadatka, informiranja javnosti. Na taj način, podilazeći zahtjevima suvremene publike, masovne medije sve više obilježava senzacionalizam i žutilo, čime, pod utjecajem tržišnih zakonitosti udaraju temelje suvremenom medijskom diskursu koji nužno nije u svim svojim dijelovima etički prihvatljiv.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jadran Perinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Perinić, Jadran
Dosezi mas-medijske kulture pod diktatom komercijalizacije // Dubrovački medijski dani
Dubrovnik, Hrvatska, 2008. (poster, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)
Perinić, J. (2008) Dosezi mas-medijske kulture pod diktatom komercijalizacije. U: Dubrovački medijski dani.
@article{article, author = {Perini\'{c}, Jadran}, year = {2008}, keywords = {mediji, komercijalizacija, tr\v{z}i\v{s}te, senzacionalizam, etika}, title = {Dosezi mas-medijske kulture pod diktatom komercijalizacije}, keyword = {mediji, komercijalizacija, tr\v{z}i\v{s}te, senzacionalizam, etika}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Perini\'{c}, Jadran}, year = {2008}, keywords = {Media, commercialization, market, sensationalism, ethics}, title = {Mas-media culture under the dictation of commercialization}, keyword = {Media, commercialization, market, sensationalism, ethics}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font