Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 951858

Razumijevanje ponašanja medija u kriznim situacijama


Perinić, Jadran; Žlof, Ksenija
Razumijevanje ponašanja medija u kriznim situacijama // Public Relations Congress, South - East Europe
Rab, Hrvatska, 2010. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 951858 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razumijevanje ponašanja medija u kriznim situacijama
(UNDERSTANDING OF MEDA INTERPRETATION OF CRISIS EVENT)

Autori
Perinić, Jadran ; Žlof, Ksenija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Public Relations Congress, South - East Europe

Mjesto i datum
Rab, Hrvatska, 21.04.2010. - 24.04.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
krize, krizni događaji, masovni mediji, medijska interpretacija, razumijevanje medija
(crisis, crisis events, mass media, media interpretation, media understanding)

Sažetak
U izostanku proaktivnih i sustavno vođenih odnosa s javnostima moguće je očekivati da “kontrolirani i patetični mediji izazovu paniku”, Takve situacije, u naravi izvanredni događaji, mogu prerasti u krize, koje se mogu negativno reflektirati, kako na pojedinca, tako i na grupe, organe ili organizacije pa sve do državne razine kao šireg društvenog sustava. Javnost se o događajima uglavnom informira putem medija pa i kad informacije dobivaju iz interpersonalnih mreža te informacije opet uglavnom stižu iz medija. Upravo stoga mediji su vrlo utjecajni tijekom kriza, a po nekima krize i neće biti ako se događajem ne budu bavili mediji. Mediji nude javnosti reprodukciju reprodukcije stvarnosti. Pod utjecajem komercijalizacije i sve oštrije borbe za medijsko tržište, neke teme će svjesno ili nesvjesno prešućivati a nekima davati poseban značaj namećući javnosti medijsku agendu. Mediji nisu toliko moćni ljudima govoriti što misliti, ali su vrlo utjecajni nametati teme o kojima će misliti

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jadran Perinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Perinić, Jadran; Žlof, Ksenija
Razumijevanje ponašanja medija u kriznim situacijama // Public Relations Congress, South - East Europe
Rab, Hrvatska, 2010. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)
Perinić, J. & Žlof, K. (2010) Razumijevanje ponašanja medija u kriznim situacijama. U: Public Relations Congress, South - East Europe.
@article{article, author = {Perini\'{c}, Jadran and \v{Z}lof, Ksenija}, year = {2010}, keywords = {krize, krizni doga\djaji, masovni mediji, medijska interpretacija, razumijevanje medija}, title = {Razumijevanje pona\v{s}anja medija u kriznim situacijama}, keyword = {krize, krizni doga\djaji, masovni mediji, medijska interpretacija, razumijevanje medija}, publisherplace = {Rab, Hrvatska} }
@article{article, author = {Perini\'{c}, Jadran and \v{Z}lof, Ksenija}, year = {2010}, keywords = {crisis, crisis events, mass media, media interpretation, media understanding}, title = {UNDERSTANDING OF MEDA INTERPRETATION OF CRISIS EVENT}, keyword = {crisis, crisis events, mass media, media interpretation, media understanding}, publisherplace = {Rab, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font