Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 951793

Percipirani rizik korištenja mobilne platforme u fazi kupovne odluke – empirijsko istraživanje namjere rezervacije turističkog smještaja


Dedić, Goran; Sveučilišteu Splitu – Ekonomski fakultet, Cvite Fiskovića 5, 21000 Split, Hrvatska; Traljić, Davor; MDM-Marketing društvenih mreža, Vinkovačka 53, 21000 Split, Hrvatska​
Percipirani rizik korištenja mobilne platforme u fazi kupovne odluke – empirijsko istraživanje namjere rezervacije turističkog smještaja // Economics & Management: How to Cope With Disrupted Times / Vorina, Anton ; Bevanda, Vuk ; Vrcelj, Nikolina ; Vrcelj, Nevena ; Rutović , Danijela ; Mirčević, Ivana ; Mirčević, Uroš ; Stevanović, Goran ; Rusić, Ana (ur.).
Beograd: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM) ; Faculty of Management Koper ; Doba Business School Maribor ; Integrated Business Faculty Skopje ; Fakultet za Menadžment Zaječar, 2018. str. 570-577 doi:10.31410/eman.2018.570 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 951793 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percipirani rizik korištenja mobilne platforme u fazi kupovne odluke – empirijsko istraživanje namjere rezervacije turističkog smještaja

Autori
Dedić, Goran ; Sveučilišteu Splitu – Ekonomski fakultet, Cvite Fiskovića 5, 21000 Split, Hrvatska ; Traljić, Davor ; MDM-Marketing društvenih mreža, Vinkovačka 53, 21000 Split, Hrvatska​

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Economics & Management: How to Cope With Disrupted Times / Vorina, Anton ; Bevanda, Vuk ; Vrcelj, Nikolina ; Vrcelj, Nevena ; Rutović , Danijela ; Mirčević, Ivana ; Mirčević, Uroš ; Stevanović, Goran ; Rusić, Ana - Beograd : Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM) ; Faculty of Management Koper ; Doba Business School Maribor ; Integrated Business Faculty Skopje ; Fakultet za Menadžment Zaječar, 2018, 570-577

ISBN
978-86-80194-11-0

Skup
2nd International Scientific Conference on Economics and Management (EMAN 2018)

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 22.03.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Kupovno ponašanje potrošača ; percipirani rizik ; mobilna platforma
(Consumer Behaviour ; Perceived risk ; Mobile platform)

Sažetak
Uloga mobilnih uređaja u procesu donošenja odluke o kupnji na tržištu krajnje potrošnje, relativno je novo i neistraženo područje istraživanja u marketingu. Istovremeno, u svijetu je zamjetan brzi trend razvoja mobilnih uređaja i intenziviranje njihove uporabe za potrebe pristupa Internetu. Stoga se može reći kako se radi o značajnom i zanimljivom području znanstvenog interesa. Dostupna istraživanja pokazuju kako velik udio potrošača koristi mobilnu platformu u fazama koje prethode kupnji, dok sami čin kupnje većinom obavljaju putem ostalih platformi. Jedan od ključnih razloga nekorištenju mobilne platforme za samu kupnju je percipirani rizik korištenja te platforme u kupovnoj fazi. Stoga se u ovome istraživanju fokus stavlja upravo na utjecaj percipiranog rizika korištenja mobilne platforme na namjeru njenog korištenja u fazi kupnje. Empirijsko istraživanje provedeno je uz uporabu uzorka studentske populacije, u kontekstu rezervacije turističkog smještaja. Koristeći elemente prilagođenog multidimenzionalnog modela percipiranog rizika uz primjenu metode najmanjih kvadrata (PLS), definiran je strukturni model utjecaja pojedinih dimenzija percipiranog rizika na sklonost korištenju mobilnih uređaja u fazi kupovine, tj. rezervacije smještaja. Istraživanje ukazuje na različitu snagu utjecaja pojedinih dimenzija percipiranog rizika na namjeru korištenja mobilne platforme, pri čemu percipirani funkcionalni i vremenski rizik korištenja mobilne platforme iskazuju statistički značajne utjecaje. Rezultati istraživanja ukazuju na važnost adekvatnog oblikovanja i optimiziranja dodirnih točki koje se javljaju u procesu kupnje putem mobilne platforme s ciljem ubrzanja i olakšavanja korištenja iste. Temeljem nalaza empirijskog istraživanja, diskutiraju se implikacije rada s teoretskog i praktičnog aspekta. Konačno, dan je pregled najvažnijih ograničenja rada kao i prijedlozi budućih istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Goran Dedić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Dedić, Goran; Sveučilišteu Splitu – Ekonomski fakultet, Cvite Fiskovića 5, 21000 Split, Hrvatska; Traljić, Davor; MDM-Marketing društvenih mreža, Vinkovačka 53, 21000 Split, Hrvatska​
Percipirani rizik korištenja mobilne platforme u fazi kupovne odluke – empirijsko istraživanje namjere rezervacije turističkog smještaja // Economics & Management: How to Cope With Disrupted Times / Vorina, Anton ; Bevanda, Vuk ; Vrcelj, Nikolina ; Vrcelj, Nevena ; Rutović , Danijela ; Mirčević, Ivana ; Mirčević, Uroš ; Stevanović, Goran ; Rusić, Ana (ur.).
Beograd: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM) ; Faculty of Management Koper ; Doba Business School Maribor ; Integrated Business Faculty Skopje ; Fakultet za Menadžment Zaječar, 2018. str. 570-577 doi:10.31410/eman.2018.570 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Dedić, G., Sveučilišteu Splitu – Ekonomski fakultet, Cvite Fiskovića 5, 21000 Split, Hrvatska, Traljić, D. & MDM-Marketing društvenih mreža, Vinkovačka 53, 21000 Split, Hrvatska​ (2018) Percipirani rizik korištenja mobilne platforme u fazi kupovne odluke – empirijsko istraživanje namjere rezervacije turističkog smještaja. U: Vorina, A., Bevanda, V., Vrcelj, N., Vrcelj, N., Rutović , D., Mirčević, I., Mirčević, U., Stevanović, G. & Rusić, A. (ur.)Economics & Management: How to Cope With Disrupted Times doi:10.31410/eman.2018.570.
@article{article, author = {Dedi\'{c}, Goran and Tralji\'{c}, Davor}, year = {2018}, pages = {570-577}, DOI = {10.31410/eman.2018.570}, keywords = {Kupovno pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, percipirani rizik, mobilna platforma}, doi = {10.31410/eman.2018.570}, isbn = {978-86-80194-11-0}, title = {Percipirani rizik kori\v{s}tenja mobilne platforme u fazi kupovne odluke – empirijsko istra\v{z}ivanje namjere rezervacije turisti\v{c}kog smje\v{s}taja}, keyword = {Kupovno pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, percipirani rizik, mobilna platforma}, publisher = {Udru\v{z}enje ekonomista i menad\v{z}era Balkana (UDEKOM) ; Faculty of Management Koper ; Doba Business School Maribor ; Integrated Business Faculty Skopje ; Fakultet za Menad\v{z}ment Zaje\v{c}ar}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Dedi\'{c}, Goran and Tralji\'{c}, Davor}, year = {2018}, pages = {570-577}, DOI = {10.31410/eman.2018.570}, keywords = {Consumer Behaviour, Perceived risk, Mobile platform}, doi = {10.31410/eman.2018.570}, isbn = {978-86-80194-11-0}, title = {Percipirani rizik kori\v{s}tenja mobilne platforme u fazi kupovne odluke – empirijsko istra\v{z}ivanje namjere rezervacije turisti\v{c}kog smje\v{s}taja}, keyword = {Consumer Behaviour, Perceived risk, Mobile platform}, publisher = {Udru\v{z}enje ekonomista i menad\v{z}era Balkana (UDEKOM) ; Faculty of Management Koper ; Doba Business School Maribor ; Integrated Business Faculty Skopje ; Fakultet za Menad\v{z}ment Zaje\v{c}ar}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font