Pregled bibliografske jedinice broj: 951654
Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre
Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
CROSBI ID: 951654 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre
(Application of Android Architecture Components on a Kids Educational Game)
Autori
Sopčić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Mjesto
Zagreb
Datum
03.07
Godina
2018
Stranica
42
Mentor
Milašinović, Boris
Ključne riječi
Android ; čista ; arhitektura ; igra ; edukativno
(Android ; clean ; architecture ; game ; educational)
Sažetak
Programiranje je jednostavno naučiti i lako je nešto programirati, ali kod valja pisati prateći koncepte arhitektura čija primjena se pokazala uspješnom. Na primjeru android aplikacije za djecu su primijenjeni koncepti čiste arhitekture kao i oblikovni obrasci kako bi sam kod bio čim jasniji, efikasniji i podložan testiranju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Profili:
Boris Milašinović
(mentor)