Pregled bibliografske jedinice broj: 951368
Primjena modificiranog testa "Štafetna igra" kod djece s intelektualnim teškoćama
Primjena modificiranog testa "Štafetna igra" kod djece s intelektualnim teškoćama // Primjeri dobre prakse u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Babić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2018. str. 84-89 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 951368 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena modificiranog testa "Štafetna igra" kod djece s intelektualnim teškoćama
(Applying a modified test "Relay race game" for children with intellectual disabilities)
Autori
Špolarić, Zoran ; Deranja, Josip ; Prlenda, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Primjeri dobre prakse u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Babić, Vesna - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2018, 84-89
ISBN
978-953-7965-10-5
Skup
27. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 27.06.2018. - 30.06.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
igre ; štafeta ; djeca s intelektualnim teškoćama
(games ; relay race ; children with intellectual disabilities)
Sažetak
Štafetne elementarne igre su, sa stajališta struktura gibanja, jednostavnije motoričke aktivnosti od sportskih igara. Upravo ta činjenica omogućava učenicima različitih sposobnosti da se ravnopravno uključe i individualno fiziološki dosegnu submaksimalnu razinu opterećenja. Karakteristike su štafetnih igara zadatci postavljeni u obliku poligona prepreka koje igrači kretanjem trebaju što brže svladati. Rado opisuje primjenu modificiranog testa "Štafetna igra" kod djece s intelektualnim poteškoćama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija