Pregled bibliografske jedinice broj: 951228
Razvoj digitalne pismenosti – nove obrazovne paradigme za novu pismenost
Razvoj digitalne pismenosti – nove obrazovne paradigme za novu pismenost // Hrčak : glasilo Hrvatskoga čitateljskog društva, X (2017), 53/54; 5-6 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 951228 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj digitalne pismenosti – nove obrazovne paradigme za novu pismenost
(Development of the digital literacy: New educational paradigms for the new literacies)
Autori
Stričević, Ivanka
Izvornik
Hrčak : glasilo Hrvatskoga čitateljskog društva (1331-8454) X
(2017), 53/54;
5-6
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
digitalna pismenost ; nove pismenosti ; obrazovanje ; školska knjižnica
(digital literacy ; new literacies ; education ; school library)
Sažetak
Tehnološke promjene zahtijevaju nove pismenosti među kojima danas posebno mjesto ima digitalna pismenost koja je usko povezana s obrazovanjem u informacijskom dobu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
Napomena
Tematski broj časopisa: Digitalna pismenost našeg doba