Pregled bibliografske jedinice broj: 951225
Informacijska pismenost in razvoj kritičnega mišljenja
Informacijska pismenost in razvoj kritičnega mišljenja // Kongres Zveze bibliotekarskih društev Slovenije: Povezovanje. Sodelovanje. Skupnosti: Ustvarimo državo bralcev: Zbornik referatov / Bešter, Tomaž ; Vovk, Damjana (ur.).
Ljubljana: ZBDS, 2017. str. 329-337 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 951225 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijska pismenost in razvoj kritičnega
mišljenja
(Information literacy and development of critical
thinking)
Autori
Stričević, Ivanka ; Perić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kongres Zveze bibliotekarskih društev Slovenije: Povezovanje. Sodelovanje. Skupnosti: Ustvarimo državo bralcev: Zbornik referatov
/ Bešter, Tomaž ; Vovk, Damjana - Ljubljana : ZBDS, 2017, 329-337
Skup
Kongres Zveze bibliotekarskih društev Slovenije: Povezovanje. Sodelovanje. Skupnosti: Ustvarimo državo bralcev
Mjesto i datum
Početretek, Slovenija; Olimje, Slovenija, 27.09.2017. - 29.09.2017
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
informacijska pismenost ; metapismenost ; kritično mišljenje ; refleksivno mišljenje ; šolske knjižnice
(information literacy ; metaliteracy ; critical thinking, reflective thinking ; school libraries)
Sažetak
Razvoj informacijske pismenosti je tesno povezan s kritičnim mišljenjem, saj informacijsko pismenost razumemo kot proces dostopa do informacij in ravnanje z njimi...Za radi tega sinergija informacijske pismenosti in kritičnega mišljenja predstavlja okvir za učenje.
Izvorni jezik
Slv
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
Napomena
Ovo je izlaganje ranije održano na XXIX.
Proljetnoj školi školskih knjižničara u Trogiru
i objavljeno u zborniku Škole, a na poziv je
ponovljeno i objavljeno u Sloveniji. Ranija
objava u hrvatskom zborniku: Stričević, I. ;
Perić, I. Informacijska pismenost i razvoj
kritičkog mišljenja. // XXIX. Proljetna škola
školskih knjižničara Republike Hrvatske:
Kurikulum knjižničnog odgoja i obrazovanja -
put prema kritičkom mišljenju, znanju i osobnom
razvoju: Zbornik radova. Zagreb: Agencja za
odgoj i obrazovanje, 2017. Str. 38-47. URL:
http://www.azoo.hr/images/izdanja/29_skola_knji
zni cara.pdf