Pregled bibliografske jedinice broj: 951183
E-mentorstvo u visokoškolskom kontekstu
E-mentorstvo u visokoškolskom kontekstu // Požeško obrazovanje i školstvo u prošlosti, sadašnjosti i budućnosti: zbornik radova povodom 20. obljetnice Veleučilišta u Požegi / Zima, Dinko ; Andrlić, Berislav, Pisker, Barbara, Radišić, Bojan ; Marinclin, Antonija ; Del Vechio, Manuel ; Mlađenović, Jasmina (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi, 2018. str. 159-176
CROSBI ID: 951183 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-mentorstvo u visokoškolskom kontekstu
(E-mentoring in higher education context)
Autori
Bognar, Branko ; Perković Krijan, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Požeško obrazovanje i školstvo u prošlosti, sadašnjosti i budućnosti: zbornik radova povodom 20. obljetnice Veleučilišta u Požegi
Urednik/ci
Zima, Dinko ; Andrlić, Berislav, Pisker, Barbara, Radišić, Bojan ; Marinclin, Antonija ; Del Vechio, Manuel ; Mlađenović, Jasmina
Izdavač
Veleučilište u Požegi
Grad
Požega
Godina
2018
Raspon stranica
159-176
ISBN
978-953-774-36-6
Ključne riječi
akcijsko istraživanje, hipermedija, internetski forum, istraživački dnevnik, visokoškolsko obrazovanje
(action research, higher education, hypermedia, Internet forum, research diary)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati mogućnosti ostvarivanja mentorskog vođenja studenata završne godine studija razredne nastave prilikom provedbe njihovih akcijskih istraživanja koristeći komunikaciju na mrežnom forumu sustava Moodle. Rezultati su pokazali da povratne informacije mentora trebaju biti pravodobne i pozitivne, a kritički komentari trebaju biti korektivni i u skladu s ciljevima istraživačkih projekata studenata. Ovo istraživanje pokazalo je da se mentorsko vođenje može ostvariti posredstvom interneta, a povremena neposredna komunikacija između mentora i studenata doprinosi kvaliteti i učinkovitosti tog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek