Pregled bibliografske jedinice broj: 951171
Priručnik za izradu zadataka višestrukoga izbora iz nastavnoga predmeta Povijest – s primjerima zadataka iz ispita Povijesti na državnoj maturi
Priručnik za izradu zadataka višestrukoga izbora iz nastavnoga predmeta Povijest – s primjerima zadataka iz ispita Povijesti na državnoj maturi. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017 (prirucnik)
CROSBI ID: 951171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priručnik za izradu zadataka višestrukoga izbora iz nastavnoga predmeta Povijest – s primjerima zadataka iz ispita Povijesti na državnoj maturi
(Handbook for the Development of Multiple Choice Items in Subject History – with Examples of Items from State Matura History Exams)
Autori
Gjeri Robić, Natalija ; Šašić, Miroslav ; Ujaković, Karolina ; Peranić, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad
Zagreb
Godina
2017
Stranica
176
ISBN
978-953-7556-56-3
Ključne riječi
nastavni predmet Povijest, zadatci višestrukoga izbora, vrednovanje, nastava povijesti, državna matura
(subject history, multiple choice items, assessment, teaching history, state matura)
Sažetak
Priručnik se bavi pitanjima izrade zadataka višestrukoga izbora u kontekstu razvoja ispita i osiguranja njihove kvalitete. U prvome, uvodnome poglavlju objašnjene su sastavnice zadataka višestrukoga izbora te prednosti i nedostatci koji se povezuju uz ovaj tip zadatka. U drugome poglavlju opisan je način izrade zadataka višestrukoga izbora u procesu izrade i analize ispita. U trećemu poglavlju prikazane su smjernice za izradu zadataka višestrukoga izbora. U četvrtome poglavlju Priručnika prikazani su zadatci različitih razina kognitivnih procesa koji su bili primijenjeni u ispitima državne mature iz Povijesti. Osim primjera zadataka iz državne mature koji su prikazani u Priručniku, postoje i druge mogućnosti za ispitivanje zadatcima višestrukoga izbora. Stoga su u petome poglavlju prikazani primjeri pitanja/zadataka koji se također mogu koristiti u unutarnjemu i vanjskomu vrednovanju. U zaključnome, šestome poglavlju sumirane su smjernice za izradu zadataka višestrukoga izbora, ali i za izradu ispita. Priručnik je namijenjen učiteljima Povijesti, ali i učiteljima drugih nastavnih predmeta i suradnicima Centra te im može biti koristan tijekom sastavljanja i osiguravanja kvalitete ispitnih zadataka različitih razina kognitivnih procesa, kao i prilikom sastavljanja i osiguranja kvalitete samih ispita.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA