Pregled bibliografske jedinice broj: 951167
Medijski tretman akcidenata, katastrofa i kriznih događaja
Medijski tretman akcidenata, katastrofa i kriznih događaja // II. Međunarodna konferencija "DANI KRIZNOG UPRAVLJANJA" / Toth, Ivan (ur.).
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2009. str. 180-191 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 951167 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Medijski tretman akcidenata, katastrofa i kriznih događaja
(Media treatment of accidents. disasters and crisis events)
Autori
Perinić, Jadran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
II. Međunarodna konferencija "DANI KRIZNOG UPRAVLJANJA"
/ Toth, Ivan - Velika Gorica : Veleučilište Velika Gorica, 2009, 180-191
ISBN
978-953-95061-9-1
Skup
DANI KRIZNOG UPRAVLJANJA
Mjesto i datum
Velika Gorica, Hrvatska, 28.05.2009. - 29.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
akcidenti, krize, mediji, senzacionalizam, upravljanje krizama
(accidents. crises, media, sensationalism, crises management)
Sažetak
U radu se s teorijskog i empirijskog stajališta analiziraju i sistematiziraju relevantni znanstveno stručni uvidu u području kriznog upravljanja s posebnim naglaskom na mjesto i ulogu medija masovne komunikacije u događajima koje nazivamo akcidentima, katastrofama i krizama. Svaki akcident i katastrofa nije i ujedno kriza, ali mediji svojim djelovanjem mogu pomoći ili potencirati nastanak krize. Suvremeni mediji nalaze se na tržištu na kojem se moraju dokazivati. Akcidenti i katastrofe predstavljaju „zahvalne“ teme za medije masovne komunikacije jer su od velikog interesa javnosti. Taj uzročno posljedični odnos medija i javnosti iznjedrio je neke nove standarde u masovnom komuniciranju značajno mijenjajući diskurs suvremenih medija. Brutalnost prikaza stradanja, trivijala, atrakcija i senzacija postali su samo neki od njihovih značajnijih obilježja. Istaknuta moć medija da javnosti plasira o čemu će razmišljati pred menadžment kriznog upravljanja postavlja odgovoran zadatak ovladavanja tehnikama javnoga djelovanja kako bi bili u stanju upravljati krizama i kriznim događajima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti