Pregled bibliografske jedinice broj: 951094
Analiza uspjeha studenata i njihovi stavovi nakon primjene ERR okvira
Analiza uspjeha studenata i njihovi stavovi nakon primjene ERR okvira // Acta mathematica Spalatensia. Series didactica, 1 (2018), 1; 75-88 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 951094 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza uspjeha studenata i njihovi stavovi nakon primjene ERR okvira
(Analysis of Student Success and Their Attitudes After Applying ERR Framework)
Autori
Špoljarić, Marijana ; Radišić, Bojan ; Čuletić Čondrić, Maja
Izvornik
Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (2623-6125) 1
(2018), 1;
75-88
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
matematika, ERR okvir, aktivno učenje, kritičko mišljenje
(mathematics, ERR framework, active learning, critical thinking)
Sažetak
Aktivno učenje omogućava studentima da tijekom nastave proučavaju sadržaj koji se obrađuje i međusobno komuniciraju o njemu. U isto vrijeme profesor je taj koji osmišljava nastavni sat i sadržaj, te usmjerava studente na ostvarivanje ciljeva. Na taj način sprječava se mogućnost da sudionici nastavnog procesa budu pasivni slušatelji, a u isto vrijeme osposobljava ih se za razlčcite pristupe rješavanja problema i razvijanje kritičkog mišljenja. ERR okvir 1 za poučavanje osmišljen je kako bi se poticalo kritičko mišljenje i dubinska obrada informacija u okviru projekta Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje. Tijekom akademske godine 2015./2016. na dvije visokoobrazovne institucije u Hrvatskoj vježbe iz financijske matematike održavane su na način da se primjenjuju tehnike iz ERR okvira. Autori u ovom radu prikazuju utječe li promjena metoda rada na uspjeh studenata na završnom ispitu iz kolegija, uspjeh usporeduju s uspjehom prethodne akademske godine i iznose neke od stavova studenata o nastavnom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Požegi,
Veleučilište u Slavonskom Brodu,
Veleučilište u Virovitici