Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 951094

Analiza uspjeha studenata i njihovi stavovi nakon primjene ERR okvira


Špoljarić, Marijana; Radišić, Bojan; Čuletić Čondrić, Maja
Analiza uspjeha studenata i njihovi stavovi nakon primjene ERR okvira // Acta mathematica Spalatensia. Series didactica, 1 (2018), 1; 75-88 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 951094 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza uspjeha studenata i njihovi stavovi nakon primjene ERR okvira
(Analysis of Student Success and Their Attitudes After Applying ERR Framework)

Autori
Špoljarić, Marijana ; Radišić, Bojan ; Čuletić Čondrić, Maja

Izvornik
Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (2623-6125) 1 (2018), 1; 75-88

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
matematika, ERR okvir, aktivno učenje, kritičko mišljenje
(mathematics, ERR framework, active learning, critical thinking)

Sažetak
Aktivno učenje omogućava studentima da tijekom nastave proučavaju sadržaj koji se obrađuje i međusobno komuniciraju o njemu. U isto vrijeme profesor je taj koji osmišljava nastavni sat i sadržaj, te usmjerava studente na ostvarivanje ciljeva. Na taj način sprječava se mogućnost da sudionici nastavnog procesa budu pasivni slušatelji, a u isto vrijeme osposobljava ih se za razlčcite pristupe rješavanja problema i razvijanje kritičkog mišljenja. ERR okvir 1 za poučavanje osmišljen je kako bi se poticalo kritičko mišljenje i dubinska obrada informacija u okviru projekta Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje. Tijekom akademske godine 2015./2016. na dvije visokoobrazovne institucije u Hrvatskoj vježbe iz financijske matematike održavane su na način da se primjenjuju tehnike iz ERR okvira. Autori u ovom radu prikazuju utječe li promjena metoda rada na uspjeh studenata na završnom ispitu iz kolegija, uspjeh usporeduju s uspjehom prethodne akademske godine i iznose neke od stavova studenata o nastavnom procesu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Požegi,
Veleučilište u Slavonskom Brodu,
Veleučilište u Virovitici

Profili:

Avatar Url Marijana Špoljarić (autor)

Avatar Url Bojan Radišić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Špoljarić, Marijana; Radišić, Bojan; Čuletić Čondrić, Maja
Analiza uspjeha studenata i njihovi stavovi nakon primjene ERR okvira // Acta mathematica Spalatensia. Series didactica, 1 (2018), 1; 75-88 (domaća recenzija, članak, stručni)
Špoljarić, M., Radišić, B. & Čuletić Čondrić, M. (2018) Analiza uspjeha studenata i njihovi stavovi nakon primjene ERR okvira. Acta mathematica Spalatensia. Series didactica, 1 (1), 75-88.
@article{article, author = {\v{S}poljari\'{c}, Marijana and Radi\v{s}i\'{c}, Bojan and \v{C}uleti\'{c} \v{C}ondri\'{c}, Maja}, year = {2018}, pages = {75-88}, keywords = {matematika, ERR okvir, aktivno u\v{c}enje, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje}, journal = {Acta mathematica Spalatensia. Series didactica}, volume = {1}, number = {1}, issn = {2623-6125}, title = {Analiza uspjeha studenata i njihovi stavovi nakon primjene ERR okvira}, keyword = {matematika, ERR okvir, aktivno u\v{c}enje, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje} }
@article{article, author = {\v{S}poljari\'{c}, Marijana and Radi\v{s}i\'{c}, Bojan and \v{C}uleti\'{c} \v{C}ondri\'{c}, Maja}, year = {2018}, pages = {75-88}, keywords = {mathematics, ERR framework, active learning, critical thinking}, journal = {Acta mathematica Spalatensia. Series didactica}, volume = {1}, number = {1}, issn = {2623-6125}, title = {Analysis of Student Success and Their Attitudes After Applying ERR Framework}, keyword = {mathematics, ERR framework, active learning, critical thinking} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font