Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 951072

Moda, tržište i marketinški mix


Grilec, Alica
Moda, tržište i marketinški mix // Teorija i kultura mode - discipline, pristupi, interpretacije / Paić, Žarko ; Purgar, Krešimir (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 201-216


CROSBI ID: 951072 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Moda, tržište i marketinški mix
(Fashion, market and marketig mix)

Autori
Grilec, Alica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Teorija i kultura mode - discipline, pristupi, interpretacije

Urednik/ci
Paić, Žarko ; Purgar, Krešimir

Izdavač
Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2018

Raspon stranica
201-216

ISBN
978-953-7105-71-6

Ključne riječi
modno tržište, marketinški miks, spora moda, brza moda
(fashion market, marketing mix, slow fashion, fast fashion)

Sažetak
Ovo poglavlje pruža uvid u osnove djelovanja modnog tržišta, istraživanja tržišta u modi, brzu i sporu modu, kao i društveno odgovornog poslovanja u modi. Također, odgovara se na pitanje što je to marketinški miks u modi?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alica Grilec Kaurić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grilec, Alica
Moda, tržište i marketinški mix // Teorija i kultura mode - discipline, pristupi, interpretacije / Paić, Žarko ; Purgar, Krešimir (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 201-216
Grilec, A. (2018) Moda, tržište i marketinški mix. U: Paić, Ž. & Purgar, K. (ur.) Teorija i kultura mode - discipline, pristupi, interpretacije. Zagreb, Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 201-216.
@inbook{inbook, author = {Grilec, Alica}, year = {2018}, pages = {201-216}, keywords = {modno tr\v{z}i\v{s}te, marketin\v{s}ki miks, spora moda, brza moda}, isbn = {978-953-7105-71-6}, title = {Moda, tr\v{z}i\v{s}te i marketin\v{s}ki mix}, keyword = {modno tr\v{z}i\v{s}te, marketin\v{s}ki miks, spora moda, brza moda}, publisher = {Tekstilno-tehnolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Grilec, Alica}, year = {2018}, pages = {201-216}, keywords = {fashion market, marketing mix, slow fashion, fast fashion}, isbn = {978-953-7105-71-6}, title = {Fashion, market and marketig mix}, keyword = {fashion market, marketing mix, slow fashion, fast fashion}, publisher = {Tekstilno-tehnolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font