Pregled bibliografske jedinice broj: 951072
Moda, tržište i marketinški mix
Moda, tržište i marketinški mix // Teorija i kultura mode - discipline, pristupi, interpretacije / Paić, Žarko ; Purgar, Krešimir (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 201-216
CROSBI ID: 951072 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Moda, tržište i marketinški mix
(Fashion, market and marketig mix)
Autori
Grilec, Alica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Teorija i kultura mode - discipline, pristupi, interpretacije
Urednik/ci
Paić, Žarko ; Purgar, Krešimir
Izdavač
Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2018
Raspon stranica
201-216
ISBN
978-953-7105-71-6
Ključne riječi
modno tržište, marketinški miks, spora moda, brza moda
(fashion market, marketing mix, slow fashion, fast fashion)
Sažetak
Ovo poglavlje pruža uvid u osnove djelovanja modnog tržišta, istraživanja tržišta u modi, brzu i sporu modu, kao i društveno odgovornog poslovanja u modi. Također, odgovara se na pitanje što je to marketinški miks u modi?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Profili:
Alica Grilec Kaurić
(autor)