Pregled bibliografske jedinice broj: 951031
Odnosi s javnošću u kriznim situacijama
Odnosi s javnošću u kriznim situacijama // MIOKO - Mediji i okolina, 4 (2009), 52-59 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 951031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s javnošću u kriznim situacijama
(Public Relations in Emergency Situations)
Autori
Perinić, Jadran ; Miočić Bernard
Izvornik
MIOKO - Mediji i okolina (1820-6778) 4
(2009);
52-59
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Odnosi s javnošću, kriza
(Public Relations, Crisis)
Sažetak
Autori u radu, s teorijskog i empirijskog stajališta, analiziraju krizne događaje, medije i odnose s javnošću kao ključne pojmove koji se nužno isprepliću u situacijama iz naše svakodnevnice. Suvremeni način življenja sa sobom nosi mnogobrojne izazove. Nepogode i nesreće, bilo da ih je uzrokovao čovjek, prirodne sile, tehnologije i sl., u informatičkim društvima vrlo brzo će pobuditi pažnju različitih javnosti. Mediji su jedna od javnosti koji će se rado „baviti“ takvim događajima i interpretirati ih prema nekim svojim kriterijima, počesto vođeni senzacionalizmom i atrakcijom. Upravo to je razlog, što se sve više postavlja nužnost aktivnog djelovanja organizacija i ustanova da se preko odnosa s javnošću postavljaju između događaja i ključnih javnosti s ciljem trenutnog, sadržajno preciznog i potpunog informiranja tih istih javnosti. Kroz dosadašnja iskustva u praksi jasno se pokazalo da upravo izostanak proaktivnog djelovanja u takvim situacijama može biti pogubno za daljnje poslovanje organizacija, pa čak i njihov daljnji opstanak.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti