Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 950961

Zamke površinskog pristupa učenju u čitankama


Brajković, Sanja; Gabelica, Marina
Zamke površinskog pristupa učenju u čitankama // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 23 (2009), 12-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 950961 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zamke površinskog pristupa učenju u čitankama
(Pitfalls of a Superficial Approach to Textbook- Based Learning)

Autori
Brajković, Sanja ; Gabelica, Marina

Izvornik
Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima (1331-9299) 23 (2009); 12-21

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
transformativni dijalog, čitanke, Nastavni plan i program, analiza
(transformative dialogues, textbooks, curriculum, analysis)

Sažetak
U članku se opisuju četiri faze transformativnog dijaloškog procesa i analiziraju se metodički instrumentariji čitanki za 4. razred osnovne škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Gabelica (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Brajković, Sanja; Gabelica, Marina
Zamke površinskog pristupa učenju u čitankama // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 23 (2009), 12-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Brajković, S. & Gabelica, M. (2009) Zamke površinskog pristupa učenju u čitankama. Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 23, 12-21.
@article{article, author = {Brajkovi\'{c}, Sanja and Gabelica, Marina}, year = {2009}, pages = {12-21}, keywords = {transformativni dijalog, \v{c}itanke, Nastavni plan i program, analiza}, journal = {Dijete, \v{s}kola, obitelj : \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje djece rane \v{s}kolske dobi namijenjen stru\v{c}njacima i roditeljima}, volume = {23}, issn = {1331-9299}, title = {Zamke povr\v{s}inskog pristupa u\v{c}enju u \v{c}itankama}, keyword = {transformativni dijalog, \v{c}itanke, Nastavni plan i program, analiza} }
@article{article, author = {Brajkovi\'{c}, Sanja and Gabelica, Marina}, year = {2009}, pages = {12-21}, keywords = {transformative dialogues, textbooks, curriculum, analysis}, journal = {Dijete, \v{s}kola, obitelj : \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje djece rane \v{s}kolske dobi namijenjen stru\v{c}njacima i roditeljima}, volume = {23}, issn = {1331-9299}, title = {Pitfalls of a Superficial Approach to Textbook- Based Learning}, keyword = {transformative dialogues, textbooks, curriculum, analysis} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font