Pregled bibliografske jedinice broj: 950961
Zamke površinskog pristupa učenju u čitankama
Zamke površinskog pristupa učenju u čitankama // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 23 (2009), 12-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 950961 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zamke površinskog pristupa učenju u čitankama
(Pitfalls of a Superficial Approach to Textbook- Based Learning)
Autori
Brajković, Sanja ; Gabelica, Marina
Izvornik
Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima (1331-9299) 23
(2009);
12-21
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
transformativni dijalog, čitanke, Nastavni plan i program, analiza
(transformative dialogues, textbooks, curriculum, analysis)
Sažetak
U članku se opisuju četiri faze transformativnog dijaloškog procesa i analiziraju se metodički instrumentariji čitanki za 4. razred osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)