Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 950434

Dramsko izražavanje u srednjoškolskoj nastavi likovne umjetnosti: mogućnosti primjene i prijedlozi metodičko-didaktičkih vježbi


Alviž, Josipa; Kovačić, Jelena
Dramsko izražavanje u srednjoškolskoj nastavi likovne umjetnosti: mogućnosti primjene i prijedlozi metodičko-didaktičkih vježbi // Zbornik radova 2. međunarodnog znanstvenog i umjetničkog simpozija o pedagogiji u umjetnosti "Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije" / Radočaj-Jerković, Antoaneta (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 11-26 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 950434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dramsko izražavanje u srednjoškolskoj nastavi likovne umjetnosti: mogućnosti primjene i prijedlozi metodičko-didaktičkih vježbi
(The Drama in High School Teaching and Learning of Visual Arts: Areas of Application and the Proposals of Methodical-Didactic Exercises)

Autori
Alviž, Josipa ; Kovačić, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 2. međunarodnog znanstvenog i umjetničkog simpozija o pedagogiji u umjetnosti "Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije" / Radočaj-Jerković, Antoaneta - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018, 11-26

ISBN
978-953-8181-03-0

Skup
2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije = 2nd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Communication and interaction of art and pedagogy

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Likovna umjetnost, dramsko izražavanje, kurikulum, suvremeno poučavanje i učenje, obrazovanje
(Visual Arts, dramatic expression in teaching, curriculum, contemporary learning and teaching, education)

Sažetak
U novijim kurikulumskih dokumentima Republike Hrvatske ističe se nužnost primjene što raznovrsnijih metoda suvremenoga poučavanja i učenja, a s ciljem veće aktivacije učenika i indvidualizacije nastavnoga procesa. Stvarna primjena tih metoda u nastavi je, međutim, vrlo rijetka. Dramski odgoj, oblik poučavanja i učenja dramskim iskustvom, jedna je od potencijalnih suvremenih metoda koju bi valjalo češće primjenjivati u nastavi s obzirom na to da pozitivno utječe na razvijanje osjećajnosti kod učenika, njhove osjetilnosti, govornih sposobnosti, komunikacijskih vještina, mašte, kreativnosti, kao i na formiranje stavova, razvijanje društvene svijesti, razumijevanje međuljudskih odnosa te na stjecanje samopouzdanja i sigurnosti kod mladih osoba. Kad govorimo o dramskim metodama kao metodama poučavanja i učenja, govorimo o dramskom izražavanju u nastavi. Jednostavniji oblici koji se koriste u nastavi su dramske tehnike, a složeniji dramske metode. Dramske tehnike su sve dramske igre, dramske vježbe i improvizacije koje se sastoje od mnogih funkcionalnih i odgojnih zadataka, a moguće ih je koristiti u svim nastavnim predmetima. U radu su predstavljene mogućnosti uključivanja dramskoga izražavanja u nastavu srednjoškolskoga predmeta Likovna umjetnost na primjeru dramskih didaktičko-metodičkih vježbi primijenjivih u različitim nastavnim sadržajima i situacijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josipa Alviž (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Alviž, Josipa; Kovačić, Jelena
Dramsko izražavanje u srednjoškolskoj nastavi likovne umjetnosti: mogućnosti primjene i prijedlozi metodičko-didaktičkih vježbi // Zbornik radova 2. međunarodnog znanstvenog i umjetničkog simpozija o pedagogiji u umjetnosti "Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije" / Radočaj-Jerković, Antoaneta (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 11-26 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Alviž, J. & Kovačić, J. (2018) Dramsko izražavanje u srednjoškolskoj nastavi likovne umjetnosti: mogućnosti primjene i prijedlozi metodičko-didaktičkih vježbi. U: Radočaj-Jerković, A. (ur.)Zbornik radova 2. međunarodnog znanstvenog i umjetničkog simpozija o pedagogiji u umjetnosti "Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije".
@article{article, author = {Alvi\v{z}, Josipa and Kova\v{c}i\'{c}, Jelena}, editor = {Rado\v{c}aj-Jerkovi\'{c}, A.}, year = {2018}, pages = {11-26}, keywords = {Likovna umjetnost, dramsko izra\v{z}avanje, kurikulum, suvremeno pou\v{c}avanje i u\v{c}enje, obrazovanje}, isbn = {978-953-8181-03-0}, title = {Dramsko izra\v{z}avanje u srednjo\v{s}kolskoj nastavi likovne umjetnosti: mogu\'{c}nosti primjene i prijedlozi metodi\v{c}ko-didakti\v{c}kih vje\v{z}bi}, keyword = {Likovna umjetnost, dramsko izra\v{z}avanje, kurikulum, suvremeno pou\v{c}avanje i u\v{c}enje, obrazovanje}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Alvi\v{z}, Josipa and Kova\v{c}i\'{c}, Jelena}, editor = {Rado\v{c}aj-Jerkovi\'{c}, A.}, year = {2018}, pages = {11-26}, keywords = {Visual Arts, dramatic expression in teaching, curriculum, contemporary learning and teaching, education}, isbn = {978-953-8181-03-0}, title = {The Drama in High School Teaching and Learning of Visual Arts: Areas of Application and the Proposals of Methodical-Didactic Exercises}, keyword = {Visual Arts, dramatic expression in teaching, curriculum, contemporary learning and teaching, education}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font