Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 950141

Socijalna kompetencija djece rane i predškolske dobi u alternativnim predškolskim programima


Galinec, Matea; Višnjić Jevtić, Adrijana
Socijalna kompetencija djece rane i predškolske dobi u alternativnim predškolskim programima // Učenje i nastava, 2 (2016), 4; 797-810 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 950141 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socijalna kompetencija djece rane i predškolske dobi u alternativnim predškolskim programima
(Social Competence in Children of Early Preschool Age Enrolled in Alternative Preschool Programs)

Autori
Galinec, Matea ; Višnjić Jevtić, Adrijana

Izvornik
Učenje i nastava (2466-2801) 2 (2016), 4; 797-810

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
Montessori ; rano djetinjstvo ; socijalna kompetencija ; Waldorf
(Montessori ; early choldhood ; social competence ; Waldorf)

Sažetak
Imajući u vidu važnost razvoja socijalne kompetencije u ranom djetinjstvu, ona se u ovom radu istražuje kod djece rane i predškolske dobi koja pohađaju alternativne predškolske programe u Republici Hrvatskoj. U istraživanju je sudjelovalo 18 odgojitelja koji su procjenjivali 167 djece rane i predškolske dobi koja polaze redovni, Waldorf i Montessori program u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u Čakovcu, Zagrebu i Splitu. Odgojitelji su procjenjivali dječju vještinu uživljavanja, vještinu ostvarivanja zajedništva, vještine komuniciranja, vještine za rješavanje konflikata, vrijednosti, te razumijevanje za druge ljude na četverostupanjskoj skali. U cjelini, odgojitelji su komponente socijalne kompetencije djece rane i predškolske dobi procijenili kao ponašanja koja se dovoljno prepoznaju. Nije pronađena statistički značajna povezanost između socijalne kompetencije djece rane i predškolske dobi i programa koji pohađaju.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Adrijana Višnjić Jevtić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Galinec, Matea; Višnjić Jevtić, Adrijana
Socijalna kompetencija djece rane i predškolske dobi u alternativnim predškolskim programima // Učenje i nastava, 2 (2016), 4; 797-810 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Galinec, M. & Višnjić Jevtić, A. (2016) Socijalna kompetencija djece rane i predškolske dobi u alternativnim predškolskim programima. Učenje i nastava, 2 (4), 797-810.
@article{article, author = {Galinec, Matea and Vi\v{s}nji\'{c} Jevti\'{c}, Adrijana}, year = {2016}, pages = {797-810}, keywords = {Montessori, rano djetinjstvo, socijalna kompetencija, Waldorf}, journal = {U\v{c}enje i nastava}, volume = {2}, number = {4}, issn = {2466-2801}, title = {Socijalna kompetencija djece rane i pred\v{s}kolske dobi u alternativnim pred\v{s}kolskim programima}, keyword = {Montessori, rano djetinjstvo, socijalna kompetencija, Waldorf} }
@article{article, author = {Galinec, Matea and Vi\v{s}nji\'{c} Jevti\'{c}, Adrijana}, year = {2016}, pages = {797-810}, keywords = {Montessori, early choldhood, social competence, Waldorf}, journal = {U\v{c}enje i nastava}, volume = {2}, number = {4}, issn = {2466-2801}, title = {Social Competence in Children of Early Preschool Age Enrolled in Alternative Preschool Programs}, keyword = {Montessori, early choldhood, social competence, Waldorf} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font