Pregled bibliografske jedinice broj: 950138
ZAJEDNO RASTEMO - REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE PREDŠKOLSKOG ODGOJA
ZAJEDNO RASTEMO - REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE PREDŠKOLSKOG ODGOJA / Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.). Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (zbornik)
CROSBI ID: 950138 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ZAJEDNO RASTEMO - REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE PREDŠKOLSKOG ODGOJA
(Grown up together - redefining ECE theory and practice)
Urednik/ci
Višnjić Jevtić, Adrijana
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, strucna
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Čakovec
Godina
2018
Stranica
368
ISBN
978-953-8115-35-6
Ključne riječi
Rani i predškolski odgoj, obrazovanje, odgojitelji, roditelji
(early childhood education, ECE teachers, parents)
Sažetak
Odrastanje ranoga i predškolskoga odgoja očituje se u sveučilišnom obrazovanju, profesionalnom udruživanju odgojitelja te shvaćanju odgojitelja kao istraživača i nositelja promjena u okviru vlastite prakse. Promjene su vidljive u shvaćanju važnosti roditelja i njihovoga uključivanja u sve segmente ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja. I najvažnije od svega, participacija djece u odgoju i obrazovanju temelji se na slici djeteta kao sposobnoga za preuzimanje dijela odgovornosti za svoj razvoj. Prošlo je 15 godina od kada su održani posljednji Dani predškolskoga odgoja u Čakovcu. Promjene koje su obilježile to razdoblje u obrazovnom sustavu odražavaju se u radovima pristiglim na ove Dane predškolskoga odgoja i obrazovanja. Više od 100 praktičara i znanstvenika dalo je doprinos Danima svojim izlaganjima, prikazima dobre prakse i radionicama. Ovaj Zbornik predstavlja rezultate prikaza prakse i teorije ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja predstavljenim na Danima predškolskog odgoja, Zajedno rastemo – redefiniranje teorije i prakse ranog i predškolskog odgoja – Čakovec, 2018.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)