Pregled bibliografske jedinice broj: 949981
Digitalna modna komunikacija
Digitalna modna komunikacija, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 949981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalna modna komunikacija
(Digital fashion communication)
Autori
Žonja, Grgo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.07
Godina
2018
Stranica
32
Mentor
Grilec Kaurić, Alica
Ključne riječi
društvene mreže, komunikacija, moda, internet trgovina, brza moda, marketing
(social media, communication, fashion, on-line shopping, fast fashion, marketing)
Sažetak
U ovom završnom radu na temu „Digitalna modna komunikacija“, raspravlja se nastanak ove discipline i njen trenutni status u svijetu oglašavanja i mode. Najprije, upoznavanjem s terminom „brza moda“ i općenito modnim marketingom, a zatim detaljnim obrazloženjem pojma „digitalna modna komunikacija“. U zadnjem dijelu završnog rada, praktičnim primjerom se prikazuje na koji je način digitalna strategija poduzeća „Fashion Nova“ ostvarila izvanredne i iznenađujuće rezultate u kratkom vremenskom roku u odnosu na ostale konkurente brze mode.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Profili:
Alica Grilec Kaurić
(mentor)