Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 949981

Digitalna modna komunikacija


Žonja, Grgo
Digitalna modna komunikacija, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 949981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalna modna komunikacija
(Digital fashion communication)

Autori
Žonja, Grgo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.07

Godina
2018

Stranica
32

Mentor
Grilec Kaurić, Alica

Ključne riječi
društvene mreže, komunikacija, moda, internet trgovina, brza moda, marketing
(social media, communication, fashion, on-line shopping, fast fashion, marketing)

Sažetak
U ovom završnom radu na temu „Digitalna modna komunikacija“, raspravlja se nastanak ove discipline i njen trenutni status u svijetu oglašavanja i mode. Najprije, upoznavanjem s terminom „brza moda“ i općenito modnim marketingom, a zatim detaljnim obrazloženjem pojma „digitalna modna komunikacija“. U zadnjem dijelu završnog rada, praktičnim primjerom se prikazuje na koji je način digitalna strategija poduzeća „Fashion Nova“ ostvarila izvanredne i iznenađujuće rezultate u kratkom vremenskom roku u odnosu na ostale konkurente brze mode.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alica Grilec Kaurić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žonja, Grgo
Digitalna modna komunikacija, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Žonja, G. (2018) 'Digitalna modna komunikacija', diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}onja, Grgo}, year = {2018}, pages = {32}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, komunikacija, moda, internet trgovina, brza moda, marketing}, title = {Digitalna modna komunikacija}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, komunikacija, moda, internet trgovina, brza moda, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}onja, Grgo}, year = {2018}, pages = {32}, keywords = {social media, communication, fashion, on-line shopping, fast fashion, marketing}, title = {Digital fashion communication}, keyword = {social media, communication, fashion, on-line shopping, fast fashion, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font