Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 949918

Dijagnostički i terapeutski potencijal crteža u razrednoj nastavi


Oršolić, Ana
Dijagnostički i terapeutski potencijal crteža u razrednoj nastavi, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 949918 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dijagnostički i terapeutski potencijal crteža u razrednoj nastavi
(Diagnostic and therapeutic potential of drawings in primary education)

Autori
Oršolić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
30.06

Godina
2017

Stranica
63

Mentor
Kovačević, Jelena

Ključne riječi
Crtež, dijagnoza, likovno izražavanje, obrazovanje, odgoj, terapija
(Drawing, Diagnosis, Artistic Expression, Education, Therapy)

Sažetak
Crtačke su aktivnosti neizravno sredstvo ispitivanja koje ispitaniku omogućuje da projicira svoje osjećaje i uvjerenja. Na taj način, učitelji u nastavi mogu lakše doprijeti do učenika koji imaju poteškoća u socijalnim interakcijama i teže se verbalno izražavaju. Sve to omogućuje pravilniji odabir odgovarajućih odgojnih metoda i pristupa, kako nastavi, tako i samom djetetu i razrednoj skupini. Prakticiranje crtanja kroz igru s ciljem provođenja različitih razvojnih i odgojno-obrazovnih programa doprinosi uspostavljanju odnosa s djecom, interpretaciju dječjeg ponašanja, kao pomoć u specifičnim životnim situacijama te u cilju poticanja cjelokupnog psihofizičkog razvoja. Cilj ovoga istraživanja bio je prikazati različite primjene crteža u odgojne, obrazovne, dijagnostičke i terapijske svrhe. Metodom crtačkog izazova stvoren je materijal za analizu emocionalnog aspekta ličnosti te djetetove unutrašnje psihološke stvarnosti i subjektivnog iskustva osobe koja stvara crtež. U prijašnjim istraživanjima je dokazano kako se kroz likovno izražavanje može promatrati te poticati perceptivni, senzorni i motorički razvoj djeteta dok se ovo istraživanje provodilo pomoću različitih svakodnevnih uputa kako bi se izbjegle poteškoće direktnog ispitivanja, polazeći od pretpostavke da se ljudi slobodnije izražavaju neizravno, bili toga svjesni ili ne.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Likovne umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Jelena Kovačević (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Oršolić, Ana
Dijagnostički i terapeutski potencijal crteža u razrednoj nastavi, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Oršolić, A. (2017) 'Dijagnostički i terapeutski potencijal crteža u razrednoj nastavi', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Or\v{s}oli\'{c}, Ana}, year = {2017}, pages = {63}, keywords = {Crte\v{z}, dijagnoza, likovno izra\v{z}avanje, obrazovanje, odgoj, terapija}, title = {Dijagnosti\v{c}ki i terapeutski potencijal crte\v{z}a u razrednoj nastavi}, keyword = {Crte\v{z}, dijagnoza, likovno izra\v{z}avanje, obrazovanje, odgoj, terapija}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Or\v{s}oli\'{c}, Ana}, year = {2017}, pages = {63}, keywords = {Drawing, Diagnosis, Artistic Expression, Education, Therapy}, title = {Diagnostic and therapeutic potential of drawings in primary education}, keyword = {Drawing, Diagnosis, Artistic Expression, Education, Therapy}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font