Pregled bibliografske jedinice broj: 949727
Određena rodna i regionalna obilježja srednjoškolaca prema Hofstedeovim dimenzijama kulture u kontekstu identiteta
Određena rodna i regionalna obilježja srednjoškolaca prema Hofstedeovim dimenzijama kulture u kontekstu identiteta // INTERKULTURALNE KOMPETENCIJE I EUROPSKE VRIJEDNOSTI / Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. str. 178-187
CROSBI ID: 949727 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Određena rodna i regionalna obilježja srednjoškolaca prema Hofstedeovim dimenzijama kulture u kontekstu identiteta
(Certain gender and regional characteristics of high school students according to Hofstede's cultural dimensions in the context of identity)
Autori
Burai, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
INTERKULTURALNE KOMPETENCIJE I EUROPSKE VRIJEDNOSTI
Urednik/ci
Hrvatić, Neven
Izdavač
Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Grad
Zagreb
Godina
2018
Raspon stranica
178-187
ISBN
978-953-8028-08-3
Ključne riječi
identitet, interkulturalizam, interkulturalni kurikulum, interkulturalno obrazovanje, Geert Hofstede
(identity, interculturalism, intercultural curriculum, intercultural education, Geer Hofstede)
Sažetak
U radu se analiziraju osnovni elementi koji predstavljaju polazište izrade hrvatskog nacionalnog kurikuluma kao i interkulturalne dimenzije kurikuluma. Analizi se prilazi prema modificiranom modelu Geerta Hofstedea za istraživanje kulturalnih razlika. Ispitivanjem stavova učenika došlo se do spoznaja o osnovnim obilježjima nacionalne kulture i koreliralo ih se s projekcijom Nacionalnog obrazovnog kurikuluma te vrijednostima koje bi trebalo ugraditi u kurikulumski dio posvećen interkulturalnom obrazovanju i razvoju identiteta u interkulturalnom kontekstu, posebno vezano uz značajne specifičnosti i razlika u stavovima prema regionalnoj i rodnoj distribuciji ispitivanog uzorka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija