Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 94937

Zaštita okoliša i marketing


Tišma, Sanja; Milković, Duška; Anamarija, Pisarović
Zaštita okoliša i marketing // Socijalna ekologija, 10 (2001), 3; 183-192 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 94937 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zaštita okoliša i marketing
(Nature protection and environment)

Autori
Tišma, Sanja ; Milković, Duška ; Anamarija, Pisarović

Izvornik
Socijalna ekologija (1330-0113) 10 (2001), 3; 183-192

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
zaštita okoliša; održivi razvoj; marketing; društveni marketing
(nature protection; sustainable development; marketing)

Sažetak
Ekološki pristup na svim područjima života i rada ljudi postao je danas svjetonazor, pa tako i ekološka pitanja dolaze u središte marketinških interesa s istaknutom tendencijom rasta u godinama koje slijede. Ovim se člankom nastoje odrediti okviri u kojima je nastao ekološki marketing, pojasniti njegov pojam i koncept, koje su njegove temeljne razlike s obzirom na tzv. klasični marketing, istražiti različitosti u pristupu glede osnovnih funkcija marketinga, a u zaključku je istaknut poticaj za intenziviranje istraživačkih aktivnosti na ovom području.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Projekti:
0017002

Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose

Profili:

Avatar Url Sanja Tišma (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tišma, Sanja; Milković, Duška; Anamarija, Pisarović
Zaštita okoliša i marketing // Socijalna ekologija, 10 (2001), 3; 183-192 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Tišma, S., Milković, D. & Anamarija, P. (2001) Zaštita okoliša i marketing. Socijalna ekologija, 10 (3), 183-192.
@article{article, author = {Ti\v{s}ma, Sanja and Milkovi\'{c}, Du\v{s}ka and Anamarija, Pisarovi\'{c}}, year = {2001}, pages = {183-192}, keywords = {za\v{s}tita okoli\v{s}a, odr\v{z}ivi razvoj, marketing, dru\v{s}tveni marketing}, journal = {Socijalna ekologija}, volume = {10}, number = {3}, issn = {1330-0113}, title = {Za\v{s}tita okoli\v{s}a i marketing}, keyword = {za\v{s}tita okoli\v{s}a, odr\v{z}ivi razvoj, marketing, dru\v{s}tveni marketing} }
@article{article, author = {Ti\v{s}ma, Sanja and Milkovi\'{c}, Du\v{s}ka and Anamarija, Pisarovi\'{c}}, year = {2001}, pages = {183-192}, keywords = {nature protection, sustainable development, marketing}, journal = {Socijalna ekologija}, volume = {10}, number = {3}, issn = {1330-0113}, title = {Nature protection and environment}, keyword = {nature protection, sustainable development, marketing} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Pollution Abstr.
  • Geograph.Abstr.
  • FRANCIS datab.





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font