Pregled bibliografske jedinice broj: 94937
Zaštita okoliša i marketing
Zaštita okoliša i marketing // Socijalna ekologija, 10 (2001), 3; 183-192 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 94937 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zaštita okoliša i marketing
(Nature protection and environment)
Autori
Tišma, Sanja ; Milković, Duška ; Anamarija, Pisarović
Izvornik
Socijalna ekologija (1330-0113) 10
(2001), 3;
183-192
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
zaštita okoliša; održivi razvoj; marketing; društveni marketing
(nature protection; sustainable development; marketing)
Sažetak
Ekološki pristup na svim područjima života i rada ljudi postao je danas svjetonazor, pa tako i ekološka pitanja dolaze u središte marketinških interesa s istaknutom tendencijom rasta u godinama koje slijede. Ovim se člankom nastoje odrediti okviri u kojima je nastao ekološki marketing, pojasniti njegov pojam i koncept, koje su njegove temeljne razlike s obzirom na tzv. klasični marketing, istražiti različitosti u pristupu glede osnovnih funkcija marketinga, a u zaključku je istaknut poticaj za intenziviranje istraživačkih aktivnosti na ovom području.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Pollution Abstr.
- Geograph.Abstr.
- FRANCIS datab.