Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 949365

Škola i izvanškolsko okružje: mogućnosti doživljavanja i razumijevanja glazbe na primjeru programa Glazbena srijeda / Glazbeni poučak


Vidulin, Sabina
Škola i izvanškolsko okružje: mogućnosti doživljavanja i razumijevanja glazbe na primjeru programa Glazbena srijeda / Glazbeni poučak // Muzika, XXI (2017), 2; 37-54 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 949365 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Škola i izvanškolsko okružje: mogućnosti doživljavanja i razumijevanja glazbe na primjeru programa Glazbena srijeda / Glazbeni poučak
(School and extracurricular environment: opportunities to experience and understand music with the program Musical Wednesday / Musical Theorem)

Autori
Vidulin, Sabina

Izvornik
Muzika (1512-5297) XXI (2017), 2; 37-54

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
glazbena kultura, Glazbena srijeda / Glazbeni poučak, nastavni program, osnovna škola, umjetnička glazba
(artistic music, compulsory school, curriculum, Glazbena srijeda (Musical Wednesday) / Glazbeni poučak (Musical Theorem), Music Culture, music curriculum)

Sažetak
Iako se opća kultura stječe u obitelji i velikim dijelom u školi, ona se oblikuje i pod utjecajima okoline. Kulturna i javna djelatnost škole prostor je povezivanja škole s obitelji i zajednicom i u tim se partnerskim odnosima formalni, školski oblik komunikacije upotpunjuje s neformalnim, vanjskim modelima. Nastava glazbene kulture, iako afirmira slušanje (umjetničke) glazbe treba se okrenuti različitim aktivnostima i projektima koji bi poticali slušanje glazbe i upoznavanje glazbenih djela. Kao primjer dobre prakse upoznavanja učenika s umjetničkom glazbom i ostalim žanrovima, autorica analizira projekt Glazbena srijeda / Glazbeni poučak. Ciklus glazbeno-obrazovnih koncerata predstavlja mogućnost da se glazba doživljava uživo i neposredno, uz razgovor s izvođačima i skladateljima. Škola i izvanškolsko okružje, na taj način utječu na podizanje razine kulturno- umjetničkoga identiteta učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin, Sabina
Škola i izvanškolsko okružje: mogućnosti doživljavanja i razumijevanja glazbe na primjeru programa Glazbena srijeda / Glazbeni poučak // Muzika, XXI (2017), 2; 37-54 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Vidulin, S. (2017) Škola i izvanškolsko okružje: mogućnosti doživljavanja i razumijevanja glazbe na primjeru programa Glazbena srijeda / Glazbeni poučak. Muzika, XXI (2), 37-54.
@article{article, author = {Vidulin, Sabina}, year = {2017}, pages = {37-54}, keywords = {glazbena kultura, Glazbena srijeda / Glazbeni pou\v{c}ak, nastavni program, osnovna \v{s}kola, umjetni\v{c}ka glazba}, journal = {Muzika}, volume = {XXI}, number = {2}, issn = {1512-5297}, title = {\v{S}kola i izvan\v{s}kolsko okru\v{z}je: mogu\'{c}nosti do\v{z}ivljavanja i razumijevanja glazbe na primjeru programa Glazbena srijeda / Glazbeni pou\v{c}ak}, keyword = {glazbena kultura, Glazbena srijeda / Glazbeni pou\v{c}ak, nastavni program, osnovna \v{s}kola, umjetni\v{c}ka glazba} }
@article{article, author = {Vidulin, Sabina}, year = {2017}, pages = {37-54}, keywords = {artistic music, compulsory school, curriculum, Glazbena srijeda (Musical Wednesday) / Glazbeni pou\v{c}ak (Musical Theorem), Music Culture, music curriculum}, journal = {Muzika}, volume = {XXI}, number = {2}, issn = {1512-5297}, title = {School and extracurricular environment: opportunities to experience and understand music with the program Musical Wednesday / Musical Theorem}, keyword = {artistic music, compulsory school, curriculum, Glazbena srijeda (Musical Wednesday) / Glazbeni pou\v{c}ak (Musical Theorem), Music Culture, music curriculum} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • RILM
  • ERIH PLUS
  • EBSCO
  • CEEOL





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font