Pregled bibliografske jedinice broj: 949365
Škola i izvanškolsko okružje: mogućnosti doživljavanja i razumijevanja glazbe na primjeru programa Glazbena srijeda / Glazbeni poučak
Škola i izvanškolsko okružje: mogućnosti doživljavanja i razumijevanja glazbe na primjeru programa Glazbena srijeda / Glazbeni poučak // Muzika, XXI (2017), 2; 37-54 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 949365 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Škola i izvanškolsko okružje: mogućnosti doživljavanja i razumijevanja glazbe na primjeru programa Glazbena srijeda / Glazbeni poučak
(School and extracurricular environment: opportunities to experience and understand music with the program Musical Wednesday / Musical Theorem)
Autori
Vidulin, Sabina
Izvornik
Muzika (1512-5297) XXI
(2017), 2;
37-54
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
glazbena kultura, Glazbena srijeda / Glazbeni poučak, nastavni program, osnovna škola, umjetnička glazba
(artistic music, compulsory school, curriculum, Glazbena srijeda (Musical Wednesday) / Glazbeni poučak (Musical Theorem), Music Culture, music curriculum)
Sažetak
Iako se opća kultura stječe u obitelji i velikim dijelom u školi, ona se oblikuje i pod utjecajima okoline. Kulturna i javna djelatnost škole prostor je povezivanja škole s obitelji i zajednicom i u tim se partnerskim odnosima formalni, školski oblik komunikacije upotpunjuje s neformalnim, vanjskim modelima. Nastava glazbene kulture, iako afirmira slušanje (umjetničke) glazbe treba se okrenuti različitim aktivnostima i projektima koji bi poticali slušanje glazbe i upoznavanje glazbenih djela. Kao primjer dobre prakse upoznavanja učenika s umjetničkom glazbom i ostalim žanrovima, autorica analizira projekt Glazbena srijeda / Glazbeni poučak. Ciklus glazbeno-obrazovnih koncerata predstavlja mogućnost da se glazba doživljava uživo i neposredno, uz razgovor s izvođačima i skladateljima. Škola i izvanškolsko okružje, na taj način utječu na podizanje razine kulturno- umjetničkoga identiteta učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- RILM
- ERIH PLUS
- EBSCO
- CEEOL