Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 9493

Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture


Damić-Bohač, Darja
Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture // Jezik i komunikacija / M. Andrijašević (ur.).
Zagreb, Hrvatska: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1996. str. 168-172. (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 9493 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture
(The strategies used by students of French in order to avoid the insufficiently acquired structures)

Autori
Damić-Bohač, Darja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Jezik i komunikacija / M. Andrijašević - : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1996, 168-172.

Skup
Savjetovanje: Jezik i komunikacija

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 1996

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
jezična kompetencija; komunikacijska kompetencija; usvajanje; interiorizirani sistem materinskog jezika
(linguistic competence; acqusition; the interiorized system of the mother tongue)

Sažetak
Temeljeći se na korpusu studentskih pogrešaka, odabrani su primjeri koji ilustriraju različite strategije pomoću kojih se studenti francuskog jezika bore u različitim komunikacijskim situacijama protiv poteškoća. U prvome redu riječ je o pokaznim zamjenicama i konstrukcijama FAIRE + infinitiv.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130739

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Darja Damić Bohač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Damić-Bohač, Darja
Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture // Jezik i komunikacija / M. Andrijašević (ur.).
Zagreb, Hrvatska: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1996. str. 168-172. (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)
Damić-Bohač, D. (1996) Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture. U: M. Andrijašević (ur.)Jezik i komunikacija.
@article{article, author = {Dami\'{c}-Boha\v{c}, Darja}, year = {1996}, pages = {168-172.}, keywords = {jezi\v{c}na kompetencija, komunikacijska kompetencija, usvajanje, interiorizirani sistem materinskog jezika}, title = {Strategije pomo\'{c}u kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture}, keyword = {jezi\v{c}na kompetencija, komunikacijska kompetencija, usvajanje, interiorizirani sistem materinskog jezika}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dami\'{c}-Boha\v{c}, Darja}, year = {1996}, pages = {168-172.}, keywords = {linguistic competence, acqusition, the interiorized system of the mother tongue}, title = {The strategies used by students of French in order to avoid the insufficiently acquired structures}, keyword = {linguistic competence, acqusition, the interiorized system of the mother tongue}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font