Pregled bibliografske jedinice broj: 9493
Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture
Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture // Jezik i komunikacija / M. Andrijašević (ur.).
Zagreb, Hrvatska: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1996. str. 168-172. (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 9493 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture
(The strategies used by students of French in order to avoid the insufficiently acquired structures)
Autori
Damić-Bohač, Darja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Jezik i komunikacija
/ M. Andrijašević - : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1996, 168-172.
Skup
Savjetovanje: Jezik i komunikacija
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 1996
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
jezična kompetencija; komunikacijska kompetencija; usvajanje; interiorizirani sistem materinskog jezika
(linguistic competence; acqusition; the interiorized system of the mother tongue)
Sažetak
Temeljeći se na korpusu studentskih pogrešaka, odabrani su primjeri koji ilustriraju različite strategije pomoću kojih se studenti francuskog jezika bore u različitim komunikacijskim situacijama protiv poteškoća. U prvome redu riječ je o pokaznim zamjenicama i konstrukcijama FAIRE + infinitiv.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA