Pregled bibliografske jedinice broj: 949271
Značaj društvenih medija u suvremenom poslovanju
Značaj društvenih medija u suvremenom poslovanju // 5th PAR International Leadership Conference, PILC 2016
Opatija, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 949271 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj društvenih medija u suvremenom poslovanju
(The importance of social media in modern business)
Autori
Luić, Ljerka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Izvornik
5th PAR International Leadership Conference, PILC 2016
/ - Opatija, 2016
Skup
5th PAR International Leadership Conference, PILC 2016
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.03.2016. - 20.03.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društveni mediji, suvremeno poslovanje, vodstvo promjena, socijalne mreže
(social media, modern business, management of changes, social networks)
Sažetak
U suvremenom poslovanju, iako postoje uspješni primjeri, rasprostranjenost društvenih medija nije uzela većeg maha. Razlozi su brojni, od shvaćanja da primjena novih tehnologija sama po sebi donosi uspjeh, do potrebe sustavnog strateškog pristupa koji uključuje kreiranje vizije i praćenje primjene društvenih medija u postojeću poslovnu organizaciju u cilju izgradnje buduće društvene organizacije. Prema autorima Antony J. Bradley i Mark P. Mc Donald svaka poslovna organizacija može iskoristiti puni talent, kreativnost, iskustvo i strast svih ljudi koje u svom poslovnom okruženju dodiruje - od zaposlenika na svim razinama, preko kupaca i klijenata pa sve do poslovnih partnera, bilo gdje u lancu vrijednosti koji svojim djelovanjem stvara. U kontekstu te tvrdnje, fokus proučavanja kojim se bavi autorica ovog rada usmjeren je na analizu ključnih čimbenika uspjeha primjene društvenih medija u poslovanju provedene temeljem proučenih literarnih izvora i primjera primjene u praksi. Deskripcijom dobivenih rezultata kristaliziraju se dva ključna elementa primjene: (1) strateški pristup poslovodstva i (2) jasno definirana svrha primjene. Korištenjem induktivne i deduktivne metode izveden je zaključak kojim se tvrdi da uspjeh primjene društvenih medija u suvremenom poslovanju prvenstveno ovisi o kvaliteti poslovodstva, pred koje društveni mediji stavljaju imperativ poznavanja socijalno- društvenih vještina, ali i viziju transformacije klasične organizacije u društvenu organizaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Karlovcu,
Sveučilište Sjever, Koprivnica
Profili:
Ljerka Luić
(autor)