Pregled bibliografske jedinice broj: 949018
Specifičnosti motiviranja i nagrađivanja prodajnog osoblja u djelatnosti trgovine na veliko
Specifičnosti motiviranja i nagrađivanja prodajnog osoblja u djelatnosti trgovine na veliko, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 949018 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti motiviranja i nagrađivanja prodajnog osoblja u djelatnosti trgovine na veliko
(The specific characteristics of motivating and rewarding sales representatives in the wholesale trade)
Autori
Bašić, Domagoj
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2016
Stranica
55
Mentor
Klindžić, Maja
Ključne riječi
motiviranje, nagrađivanje, prodajno osoblje, trgovina na veliko
(motivation, reward management, sales representatives, wholesale trade)
Sažetak
Motivacija i nagrađivanje zahtjevne su menadžerske funkcije kojima se zaposlenici stimuliraju za obavljanje određenog radnog zadatka, a to je posebno izraženo kod prodajnog osoblja. Pitanje motiviranja i nagrađivanja prodajnog osoblja iznimno je važno i menadžment o tome treba neprekidno razmišljati. Razlog leži u tome što je posao izrazito stresan, a zahtjevi nadređenih iznimno visoki. Zbog navedenoga, fluktuacija prodajnog osoblja je iznimno visoka i zato poduzeća trebaju težiti pronalaženju modela motiviranja i nagrađivanja koji će se na najbolji način odraziti na prodajno osoblje, a time i na poslovanje poduzeća. Svrha provođenja ovog istraživanja, odnosno pisanja ovog diplomskog rada je prikaz specifičnosti motiviranja i nagrađivanja prodajnog osoblja u poduzeću Salvia d.o.o. Prikazan je stav menadžera, ali i zaposlenika o načinima motiviranja i nagrađivanja prodajnog osoblja. Definiran pojam trgovine na veliko, potom je pojašnjen pojam motivacije, a nakon toga i materijalno nagrađivanje te nematerijalno motiviranje. Empirijsko istraživanje je provedeno u poduzeću Salvia putem anketnog upitnika koji je distribuiran zaposlenicima, dok se drugi dio istraživanja sastoji od intervjua s menadžmentom poduzeća u svrhu usporedbe mišljenja o postojećem načinu motiviranja i nagrađivanja u poduzeću i metodama koje bi po njihovom mišljenju najviše utjecale na motiviranost prodajnog osoblja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija