Pregled bibliografske jedinice broj: 949008
Ravnoteža privatnog i poslovnog života kao strategija nematerijalne motivacije
Ravnoteža privatnog i poslovnog života kao strategija nematerijalne motivacije, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 949008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ravnoteža privatnog i poslovnog života kao strategija nematerijalne motivacije
(Work-life balance as a non-material motivation strategy)
Autori
Miličević, Tina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2016
Stranica
47
Mentor
Klindžić, Maja
Ključne riječi
ravnoteža privatnog i poslovnog života, nematerijalno motiviranje, nagrađivanje
(work-life balance, non-material motivation, rewards)
Sažetak
Pojam ravnoteže privatnog i poslovnog života je u suvremenom poslovanju relativno novijeg datuma. U današnjim uvjetima poslovanja uspjeh organizacije u velikoj mjeri ovisi o stupnju motiviranosti zaposlenika, a stalne promjene u poslovnom okruženju kao i ubrzan tempo tehnoloških promjena dovode do sve većih zahtjeva poslodavaca što rezultira problemom o kojem se u zadnje vrijeme sve više piše, a to je kako uspostaviti ravnotežu između privatnog i poslovnog života. Pitanje je kako poslodavci na najbolji mogući način mogu pružiti uvjete zaposlenicima u kojima je moguće pravilno balansirati između privatnih i poslovnih obaveza. Cilj ovog diplomskog rada je pregledno analizirati područja nematerijalne motivacije i ispitati kakav je odnos privatnog i poslovnog života ispitanih zaposlenika. Primarni podaci su prikupljeni empirijskim istraživanjem putem online upitnika na uzorku od 65 zaposlenika u poduzećima Federacije Bosne i Hercegovine. Kroz empirijsko istraživanje u ovom radu pokazalo se da osim materijalne nagrade zaposlenici sve više cijene nematerijalno nagrađivanje, koje u velikoj mjeri pomaže uspostavljanju uravnoteženog privatnog i poslovnog života. Osim osobnog zadovoljstva zaposlenici koji uspješno balansiraju privatni i poslovni život postižu i veću produktivnost te ostaju duže vremena lojalni organizaciji koja pruža takve radne uvjete. Nadpolovična većina ispitanika je mišljenja da fleksibilno radno vrijeme, dobra komunikacija sa nadređenim i radnim kolegama uvelike pomaže uspostavljanju ravnoteže privatnog i poslovnog života, te postavlja nematerijalno nagrađivanje u poziciju faktora koji presudno utječe na lojalnost zaposlenika u organizaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija