Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 948804

Analiza modela ukupne nagrade kao motivacijskog pristupa Milenijskoj generaciji zaposlenika


Rendulić, Suzana
Analiza modela ukupne nagrade kao motivacijskog pristupa Milenijskoj generaciji zaposlenika, 2016. (rektorova nagrada).


CROSBI ID: 948804 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza modela ukupne nagrade kao motivacijskog pristupa Milenijskoj generaciji zaposlenika
(The analysis of the Total Reward Model as a motivational approach for the Millenial generation of employees)

Autori
Rendulić, Suzana

Izvornik
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, rektorova nagrada

Godina
2016

Ključne riječi
Generacija Y, Milenijska generacija zaposlenika, model ukupne nagrade, relacijske nagrade, transakcijske nagrade
(Generation Y, Millennial generation of employees, Total Reward Model, transactional reward, relational reward)

Sažetak
U vrijeme kada na tržištu rada djeluje nekoliko generacija zaposlenika, važno je istražiti njihova obilježja kako bi menadžment ljudskih potencijala mogao točno i pravovremeno reagirati na njihove potrebe. Rad pruža uvid u sve temeljne karakteristike prisutnih generacija na tržištu rada, ali u fokusu je najnovija generacija zaposlenika koja će uskoro prevladati. Radi se o Generaciji Y koja pokazuje znatno drugačije preferencije, stavove i razmišljanja u odnosu na svoje prethodnike. S obzirom da Generacija Y predstavlja budućnost i da će zauzeti važne pozicije u organizacijama, postavlja se pitanje koji je najbolji način privlačenja, motiviranja i zadržavanja najtalentiranijih i najkvalitetnijih pripadnike ove generacije. Pristup motiviranju i nagrađivanju koji najbolje prepoznaje potrebe Generacije Y je sve popularniji model ukupne nagrade koji se u radu analizira kao teorijska osnova za provedbu empirijskog istraživanja. Provedeno empirijsko istraživanje obuhvaća 409 ispitanika koji su klasificirani u dvije neovisne grupe – studenti i zaposlenici. Glavni cilj istraživanja je ispitivanje preferencija pripadnika Generacije Y prema različitim oblicima nagrada s obzirom na njihove nezavisne karakteristike. Empirijsko istraživanje velikim dijelom potvrđuje prethodno provedena istraživanja, ali donosi i neke nove spoznaje, što znači da bi model ukupne nagrade mogao biti kvalitetan pristup upravljaju ljudskim potencijalima odnosno Milenijskim zaposlenicima. Time ovaj rad daje doprinos kvalitetnijem upravljanju ljudskim potencijalima u Republici Hrvatskoj općenito, a upravljanju različitostima i upravljanju talentima posebno.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Rendulić, Suzana
Analiza modela ukupne nagrade kao motivacijskog pristupa Milenijskoj generaciji zaposlenika, 2016. (rektorova nagrada).
Rendulić, S. (2016) Analiza modela ukupne nagrade kao motivacijskog pristupa Milenijskoj generaciji zaposlenika. Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. Rektorova nagrada.
@unknown{unknown, author = {Renduli\'{c}, Suzana}, year = {2016}, keywords = {Generacija Y, Milenijska generacija zaposlenika, model ukupne nagrade, relacijske nagrade, transakcijske nagrade}, title = {Analiza modela ukupne nagrade kao motivacijskog pristupa Milenijskoj generaciji zaposlenika}, keyword = {Generacija Y, Milenijska generacija zaposlenika, model ukupne nagrade, relacijske nagrade, transakcijske nagrade} }
@unknown{unknown, author = {Renduli\'{c}, Suzana}, year = {2016}, keywords = {Generation Y, Millennial generation of employees, Total Reward Model, transactional reward, relational reward}, title = {The analysis of the Total Reward Model as a motivational approach for the Millenial generation of employees}, keyword = {Generation Y, Millennial generation of employees, Total Reward Model, transactional reward, relational reward} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font