Pregled bibliografske jedinice broj: 948803
Uloga modela ukupne nagrade u zadovoljstvu poslom zaposlenika u marketinškoj industriji
Uloga modela ukupne nagrade u zadovoljstvu poslom zaposlenika u marketinškoj industriji, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 948803 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga modela ukupne nagrade u zadovoljstvu poslom zaposlenika u marketinškoj industriji
(THE ROLE OF TOTAL REWARD MODEL IN JOB SATISFACTION OF EMPLOYEES IN THE MARKETING INDUSTRY)
Autori
Laljak, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2017
Stranica
64
Mentor
Klindžić, Maja
Ključne riječi
Model ukupne nagrade, zadovoljstvo poslom, marketinška industrija
(Total reward model, job satisfaction, marketing industry)
Sažetak
Današnja gospodarstva karakteriziraju globalizacija, visoka konkurentnost tržišta te radnici znanja, stoga su jedan od najvažnijih resursa organizacija ljudski potencijali. U marketinškoj industriji su upravo ljudski potencijali središnji resurs koji poduzeća posjeduju te mogu biti izvor održive konkurentske prednosti. Organizacijama postaje prioritet privući, zadržati i motivirati najbolje zaposlenike. Jedan od ključnih mehanizama za to je kompenzacijski menadžment. Danas se kao jedan od centralnih modela kompenzacijskog menadžmenta navodi model ukupne nagrade ; on objedinjuje transakcijske i relacijske nagrade te naglašava važnost obje vrste nagrada za motiviranje i zadovoljavanje zaposlenika. U radu je provedeno istraživanje o ulozi modela ukupne nagrade u zadovoljstvu poslom zaposlenika marketinške industrije. Zaključci potvrđuju relevantnost modela te ističu važnost i transakcijskih i relacijskih vrsta nagrada u zadovoljstvu zaposlenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija