Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 948803

Uloga modela ukupne nagrade u zadovoljstvu poslom zaposlenika u marketinškoj industriji


Laljak, Ivan
Uloga modela ukupne nagrade u zadovoljstvu poslom zaposlenika u marketinškoj industriji, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 948803 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga modela ukupne nagrade u zadovoljstvu poslom zaposlenika u marketinškoj industriji
(THE ROLE OF TOTAL REWARD MODEL IN JOB SATISFACTION OF EMPLOYEES IN THE MARKETING INDUSTRY)

Autori
Laljak, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2017

Stranica
64

Mentor
Klindžić, Maja

Ključne riječi
Model ukupne nagrade, zadovoljstvo poslom, marketinška industrija
(Total reward model, job satisfaction, marketing industry)

Sažetak
Današnja gospodarstva karakteriziraju globalizacija, visoka konkurentnost tržišta te radnici znanja, stoga su jedan od najvažnijih resursa organizacija ljudski potencijali. U marketinškoj industriji su upravo ljudski potencijali središnji resurs koji poduzeća posjeduju te mogu biti izvor održive konkurentske prednosti. Organizacijama postaje prioritet privući, zadržati i motivirati najbolje zaposlenike. Jedan od ključnih mehanizama za to je kompenzacijski menadžment. Danas se kao jedan od centralnih modela kompenzacijskog menadžmenta navodi model ukupne nagrade ; on objedinjuje transakcijske i relacijske nagrade te naglašava važnost obje vrste nagrada za motiviranje i zadovoljavanje zaposlenika. U radu je provedeno istraživanje o ulozi modela ukupne nagrade u zadovoljstvu poslom zaposlenika marketinške industrije. Zaključci potvrđuju relevantnost modela te ističu važnost i transakcijskih i relacijskih vrsta nagrada u zadovoljstvu zaposlenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Klindžić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Laljak, Ivan
Uloga modela ukupne nagrade u zadovoljstvu poslom zaposlenika u marketinškoj industriji, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Laljak, I. (2017) 'Uloga modela ukupne nagrade u zadovoljstvu poslom zaposlenika u marketinškoj industriji', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Laljak, Ivan}, year = {2017}, pages = {64}, keywords = {Model ukupne nagrade, zadovoljstvo poslom, marketin\v{s}ka industrija}, title = {Uloga modela ukupne nagrade u zadovoljstvu poslom zaposlenika u marketin\v{s}koj industriji}, keyword = {Model ukupne nagrade, zadovoljstvo poslom, marketin\v{s}ka industrija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Laljak, Ivan}, year = {2017}, pages = {64}, keywords = {Total reward model, job satisfaction, marketing industry}, title = {THE ROLE OF TOTAL REWARD MODEL IN JOB SATISFACTION OF EMPLOYEES IN THE MARKETING INDUSTRY}, keyword = {Total reward model, job satisfaction, marketing industry}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font