Pregled bibliografske jedinice broj: 948766
Mogućnosti implementacije koncepta učeće organizacije s obzirom na kulturalne specifičnosti
Mogućnosti implementacije koncepta učeće organizacije s obzirom na kulturalne specifičnosti // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 27 (2018), 1; 177-208 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 948766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti implementacije koncepta učeće
organizacije s obzirom na kulturalne specifičnosti
(Possibilities of implementing the learning
organization concept with regard to cultural
specifics)
Autori
Rupčić, Nataša ; Gaica, Edita
Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 27
(2018), 1;
177-208
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Učeća organizacija, učeće discipline, Hofstedeov model, hinduizam, konfucijanizam
(Learning organization, learning disciplines, Hofstede Model, Hinduism, Confucianism)
Sažetak
Temelj unaprjeđenja i razvoja suvremenog poslovanja čine neprestano istraživanje i stjecanje novih spoznaja, odnosno učenje. Rad brojnih autora i praktičara potvrdio je da je učeća organizacija paradigma za uspješno suočavanje s promjenama i postizanje poslovne izvrsnosti. U ovom radu, koncept učeće organizacije razmatra se s obzirom na skup načela, odnosno disciplina učeće organizacije te njegovih poželjnih organizacijskih značajka. No, proces izgradnje učeće organizacije nije moguć bez razumijevanja značajka okruženja, posebno vrijednosnih sustava koji prevladavaju u nekom društvu. Cilj ovoga rada je stoga identificirati kulturalne značajke koje mogu podržati izgradnju koncepta učeće organizacije. Podudarnost kulturalnih značajka sa značajkama koncepta učeće organizacije analizirana je s aspekta Hofstedeova modela kulturalnih dimenzija te s obzirom na vrijednosni sustav koji postoji u društvima koja su se razvijala na temeljima hinduizma i konfucijanizam. Svrha ovoga rada je identificirati istraživačke hipoteze kojima je empirijski moguće potvrditi koje kulturalne značajke mogu podržati izgradnju koncepta učeće organizacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts