Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 948766

Mogućnosti implementacije koncepta učeće organizacije s obzirom na kulturalne specifičnosti


Rupčić, Nataša; Gaica, Edita
Mogućnosti implementacije koncepta učeće organizacije s obzirom na kulturalne specifičnosti // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 27 (2018), 1; 177-208 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 948766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti implementacije koncepta učeće organizacije s obzirom na kulturalne specifičnosti
(Possibilities of implementing the learning organization concept with regard to cultural specifics)

Autori
Rupčić, Nataša ; Gaica, Edita

Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 27 (2018), 1; 177-208

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Učeća organizacija, učeće discipline, Hofstedeov model, hinduizam, konfucijanizam
(Learning organization, learning disciplines, Hofstede Model, Hinduism, Confucianism)

Sažetak
Temelj unaprjeđenja i razvoja suvremenog poslovanja čine neprestano istraživanje i stjecanje novih spoznaja, odnosno učenje. Rad brojnih autora i praktičara potvrdio je da je učeća organizacija paradigma za uspješno suočavanje s promjenama i postizanje poslovne izvrsnosti. U ovom radu, koncept učeće organizacije razmatra se s obzirom na skup načela, odnosno disciplina učeće organizacije te njegovih poželjnih organizacijskih značajka. No, proces izgradnje učeće organizacije nije moguć bez razumijevanja značajka okruženja, posebno vrijednosnih sustava koji prevladavaju u nekom društvu. Cilj ovoga rada je stoga identificirati kulturalne značajke koje mogu podržati izgradnju koncepta učeće organizacije. Podudarnost kulturalnih značajka sa značajkama koncepta učeće organizacije analizirana je s aspekta Hofstedeova modela kulturalnih dimenzija te s obzirom na vrijednosni sustav koji postoji u društvima koja su se razvijala na temeljima hinduizma i konfucijanizam. Svrha ovoga rada je identificirati istraživačke hipoteze kojima je empirijski moguće potvrditi koje kulturalne značajke mogu podržati izgradnju koncepta učeće organizacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
13.02.1.3.06

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nataša Rupčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Rupčić, Nataša; Gaica, Edita
Mogućnosti implementacije koncepta učeće organizacije s obzirom na kulturalne specifičnosti // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 27 (2018), 1; 177-208 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
Rupčić, N. & Gaica, E. (2018) Mogućnosti implementacije koncepta učeće organizacije s obzirom na kulturalne specifičnosti. Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 27 (1), 177-208.
@article{article, author = {Rup\v{c}i\'{c}, Nata\v{s}a and Gaica, Edita}, year = {2018}, pages = {177-208}, keywords = {U\v{c}e\'{c}a organizacija, u\v{c}e\'{c}e discipline, Hofstedeov model, hinduizam, konfucijanizam}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {27}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {Mogu\'{c}nosti implementacije koncepta u\v{c}e\'{c}e organizacije s obzirom na kulturalne specifi\v{c}nosti}, keyword = {U\v{c}e\'{c}a organizacija, u\v{c}e\'{c}e discipline, Hofstedeov model, hinduizam, konfucijanizam} }
@article{article, author = {Rup\v{c}i\'{c}, Nata\v{s}a and Gaica, Edita}, year = {2018}, pages = {177-208}, keywords = {Learning organization, learning disciplines, Hofstede Model, Hinduism, Confucianism}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {27}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {Possibilities of implementing the learning organization concept with regard to cultural specifics}, keyword = {Learning organization, learning disciplines, Hofstede Model, Hinduism, Confucianism} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font