Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 948541

Metoda uvođenja novih znanstvenih spoznaja u školske programe fizike u digitalnom okruženju


Marušić, Mirko; Puljak, Ivica
Metoda uvođenja novih znanstvenih spoznaja u školske programe fizike u digitalnom okruženju // Obrazovanje bez alternative / Nadrljanski, Đ. ; Nadrljanski, M (ur.).
Split: Redak, 2018. str. 49-50 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 948541 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metoda uvođenja novih znanstvenih spoznaja u školske programe fizike u digitalnom okruženju
(A method for introducing new scientific discoveries into physics school programmes in the digital environment)

Autori
Marušić, Mirko ; Puljak, Ivica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Obrazovanje bez alternative / Nadrljanski, Đ. ; Nadrljanski, M - Split : Redak, 2018, 49-50

ISBN
978-953-336-457-5

Skup
Znanstveno-stručni skup Obrazovanje bez alternative: digitalno okruženje i obrazovanje

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 23.02.2018. - 24.02.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
novi znanstveni rezultati, eksponencijalno širenje svemira, problemski usmjereno učenje s naglaskom na istraživanje, suradničko i e-učenje.
(new scientific results, exponential expansion of the Universe, problem-oriented learning with emphasis on research, collaborative and e-learning.)

Sažetak
Znanost je jedna od ljudskih djelatnosti koja se najbrže razvija i njeno razumijevanje je od velike važnosti za suvremeno društvo. Najnoviji rezultati znanstvenih istraživanja značajno proširuju naše sadašnje spoznaje i često su vrlo važni za znanstveno orijentirane srednjoškolske nastavne predmete. Ti rezultati dobiveni su, vrlo često, tehnički i konceptualno složenim procesima te je njihova prilagodba i uvođenje u nastavni proces zahtijevan pedagoški problem. U ovom radu predstavljena je nova metoda uvođenja najnovijih znanstvenih spoznaja u gimnazijsku nastavu fizike. Studija je trajala tri mjeseca i provedena je na populaciji od 65 maturanata I. gimnazije u Splitu. Kao primjer novih znanstvenih spoznaja razmatrane su spoznaje o eksponencijalnom širenju svemira koje su u nastavu fizike uvedene kroz problemski usmjereno učenje s naglaskom na istraživanje. Pri tom procesu dominira suradničko i e-učenje. Razrađen je originalan pristup, organiziranje učenika u podprojekte i kombiniranje nastavnika, učenika i znanstvenika u zajedničkom nastojanju ostvarivanja cilja. Na kraju projekta provedena je anonimna anketa čiji rezultati pokazuju da je ova nastavna metoda prikladna za uvođenje novih znanstvenih spoznaja u znanstveno orijentirane srednjoškolske predmete.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Interdisciplinarne prirodne znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kemijsko-tehnološki fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Ivica Puljak (autor)

Avatar Url Mirko Marušić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marušić, Mirko; Puljak, Ivica
Metoda uvođenja novih znanstvenih spoznaja u školske programe fizike u digitalnom okruženju // Obrazovanje bez alternative / Nadrljanski, Đ. ; Nadrljanski, M (ur.).
Split: Redak, 2018. str. 49-50 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Marušić, M. & Puljak, I. (2018) Metoda uvođenja novih znanstvenih spoznaja u školske programe fizike u digitalnom okruženju. U: Nadrljanski, Đ. & Nadrljanski, M. (ur.)Obrazovanje bez alternative.
@article{article, author = {Maru\v{s}i\'{c}, Mirko and Puljak, Ivica}, year = {2018}, pages = {49-50}, keywords = {novi znanstveni rezultati, eksponencijalno \v{s}irenje svemira, problemski usmjereno u\v{c}enje s naglaskom na istra\v{z}ivanje, suradni\v{c}ko i e-u\v{c}enje.}, isbn = {978-953-336-457-5}, title = {Metoda uvo\djenja novih znanstvenih spoznaja u \v{s}kolske programe fizike u digitalnom okru\v{z}enju}, keyword = {novi znanstveni rezultati, eksponencijalno \v{s}irenje svemira, problemski usmjereno u\v{c}enje s naglaskom na istra\v{z}ivanje, suradni\v{c}ko i e-u\v{c}enje.}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Maru\v{s}i\'{c}, Mirko and Puljak, Ivica}, year = {2018}, pages = {49-50}, keywords = {new scientific results, exponential expansion of the Universe, problem-oriented learning with emphasis on research, collaborative and e-learning.}, isbn = {978-953-336-457-5}, title = {A method for introducing new scientific discoveries into physics school programmes in the digital environment}, keyword = {new scientific results, exponential expansion of the Universe, problem-oriented learning with emphasis on research, collaborative and e-learning.}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font