Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 948508

Učenje kroz rad: Priprema građana za rad i život u 21.stoljeću


Vignjević, Bojana; Mrnjaus, Kornelija
Učenje kroz rad: Priprema građana za rad i život u 21.stoljeću // Pedagogija, obrazovanje i nastava, Zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencije / Hrvatić, Neven (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018. str. 277-285 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 948508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenje kroz rad: Priprema građana za rad i život u 21.stoljeću
(Learning by doing: Preparing 21st century citizens for life and work)

Autori
Vignjević, Bojana ; Mrnjaus, Kornelija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija, obrazovanje i nastava, Zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencije / Hrvatić, Neven - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018, 277-285

ISBN
978-9958-16-086-8

Skup
3. međunarodna znanstvena konferencija „Pedagogija, obrazovanje i nastava"

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.10.2016. - 22.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
rad, naukovanje, strukovno obrazovanje i osposobljavanje, pedagogija, učenje temeljeno na radu
(work, apprenticeship, vocational education and training, pedagogy, work based learning)

Sažetak
U svijetu koji se kontinuirano mijenja, neophodno je prilagoditi obrazovanje suvremenim okolnostima. Na europskoj i nacionalnoj razini razvijaju se strateški dokumenti koji naglašavaju potrebu osnaživanja strukovnog obrazovanja s ciljem povezivanja sa svijetom rada te razvoj kreativnosti, inovativnosti i osjećaja odgovornosti potrebnih za djelotvoran i cjelovit razvoj učenika u građane koji će kvalitetno sudjelovati u svijetu rada. Učenje kroz rad nije nova ideja, ali se upravo kroz strategije i reforme reafirmira u procesu obrazovanja. Autorice u radu predstavljaju i analiziraju pedagogije povezane s radom te modele učenja temeljenog na radu. Ovim radom autorice žele istražiti moguće načine povezivanja rada i obrazovanja te istaknuti ulogu obrazovanja u pripremi učenika za rad.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Vignjević, Bojana; Mrnjaus, Kornelija
Učenje kroz rad: Priprema građana za rad i život u 21.stoljeću // Pedagogija, obrazovanje i nastava, Zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencije / Hrvatić, Neven (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018. str. 277-285 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vignjević, B. & Mrnjaus, K. (2018) Učenje kroz rad: Priprema građana za rad i život u 21.stoljeću. U: Hrvatić, N. (ur.)Pedagogija, obrazovanje i nastava, Zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencije.
@article{article, author = {Vignjevi\'{c}, Bojana and Mrnjaus, Kornelija}, editor = {Hrvati\'{c}, N.}, year = {2018}, pages = {277-285}, keywords = {rad, naukovanje, strukovno obrazovanje i osposobljavanje, pedagogija, u\v{c}enje temeljeno na radu}, isbn = {978-9958-16-086-8}, title = {U\v{c}enje kroz rad: Priprema gra\djana za rad i \v{z}ivot u 21.stolje\'{c}u}, keyword = {rad, naukovanje, strukovno obrazovanje i osposobljavanje, pedagogija, u\v{c}enje temeljeno na radu}, publisher = {Fakultet prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Vignjevi\'{c}, Bojana and Mrnjaus, Kornelija}, editor = {Hrvati\'{c}, N.}, year = {2018}, pages = {277-285}, keywords = {work, apprenticeship, vocational education and training, pedagogy, work based learning}, isbn = {978-9958-16-086-8}, title = {Learning by doing: Preparing 21st century citizens for life and work}, keyword = {work, apprenticeship, vocational education and training, pedagogy, work based learning}, publisher = {Fakultet prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font