Pregled bibliografske jedinice broj: 948508
Učenje kroz rad: Priprema građana za rad i život u 21.stoljeću
Učenje kroz rad: Priprema građana za rad i život u 21.stoljeću // Pedagogija, obrazovanje i nastava, Zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencije / Hrvatić, Neven (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018. str. 277-285 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 948508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje kroz rad: Priprema građana za rad i život u 21.stoljeću
(Learning by doing: Preparing 21st century citizens for life and work)
Autori
Vignjević, Bojana ; Mrnjaus, Kornelija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija, obrazovanje i nastava, Zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencije
/ Hrvatić, Neven - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018, 277-285
ISBN
978-9958-16-086-8
Skup
3. međunarodna znanstvena konferencija „Pedagogija, obrazovanje i nastava"
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.10.2016. - 22.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
rad, naukovanje, strukovno obrazovanje i osposobljavanje, pedagogija, učenje temeljeno na radu
(work, apprenticeship, vocational education and training, pedagogy, work based learning)
Sažetak
U svijetu koji se kontinuirano mijenja, neophodno je prilagoditi obrazovanje suvremenim okolnostima. Na europskoj i nacionalnoj razini razvijaju se strateški dokumenti koji naglašavaju potrebu osnaživanja strukovnog obrazovanja s ciljem povezivanja sa svijetom rada te razvoj kreativnosti, inovativnosti i osjećaja odgovornosti potrebnih za djelotvoran i cjelovit razvoj učenika u građane koji će kvalitetno sudjelovati u svijetu rada. Učenje kroz rad nije nova ideja, ali se upravo kroz strategije i reforme reafirmira u procesu obrazovanja. Autorice u radu predstavljaju i analiziraju pedagogije povezane s radom te modele učenja temeljenog na radu. Ovim radom autorice žele istražiti moguće načine povezivanja rada i obrazovanja te istaknuti ulogu obrazovanja u pripremi učenika za rad.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka