Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 948459

Otvorena edukacija kroz online tečajeve


Laptoš, Nela
Otvorena edukacija kroz online tečajeve, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 948459 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Otvorena edukacija kroz online tečajeve
(Open education through online courses)

Autori
Laptoš, Nela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
10.10

Godina
2016

Stranica
67

Mentor
Seljan, Sanja ; Mikelić Preradović, Nives

Ključne riječi
e-učenje, MOOC, informacijsko-komunikacijska tehnologija, online učenje, visoko obrazovanje
(e-learning, MOOC, information and communication technologies, online learning)

Sažetak
U prvom dijelu ovog rada dana je temeljita i opsežna teorijska podloga koja objašnjava i opisuje masovne otvorene online tečajeve, razloge za njihovom pojavom, digitalnu praksu i njihovu zadaću. Obrađene su implikacije otvorenih online tečajeva na usvajanje novih znanja i digitalnu ekonomiju. U drugom dijelu analizirat će se pedagogija u takvom okruženju te pozitivni i negativni aspekti učenja i usvajanja znanja u odnosu na tradicionalno obrazovanje. U trećem dijelu usporedit će se pojedine platforme, odnosno svjetska sveučilišta koja nude takve edukacijske programe. Analizirat će se koncepti tečajeva, struktura polaznika, dostupnost certifikata te resursi i nastavni materijali koji se koriste. S obzirom na veliku popularnost, ali i malen postotak polaznika koji završavaju upisane tečajeve, vode se mnoge diskusije o daljnjem trendu njihovog razvoja. Vrlo je bitno dobiti uvid u razloge odustajanja zbog velikih sredstava i napora koji se ulažu u organiziranje i strukturiranje takvog obrazovanja. U četvrtom dijelu kroz razne dostupne ankete, izvještaje i znanstvene radove prikazat će se rezultati i dati uvid u motivacijske čimbenike polaznika, ali i u razloge visoke stope odustajanja te će se izvesti zaključci.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanja Seljan (mentor)

Avatar Url Nives Mikelić Preradović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Laptoš, Nela
Otvorena edukacija kroz online tečajeve, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Laptoš, N. (2016) 'Otvorena edukacija kroz online tečajeve', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lapto\v{s}, Nela}, year = {2016}, pages = {67}, keywords = {e-u\v{c}enje, MOOC, informacijsko-komunikacijska tehnologija, online u\v{c}enje, visoko obrazovanje}, title = {Otvorena edukacija kroz online te\v{c}ajeve}, keyword = {e-u\v{c}enje, MOOC, informacijsko-komunikacijska tehnologija, online u\v{c}enje, visoko obrazovanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lapto\v{s}, Nela}, year = {2016}, pages = {67}, keywords = {e-learning, MOOC, information and communication technologies, online learning}, title = {Open education through online courses}, keyword = {e-learning, MOOC, information and communication technologies, online learning}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font