Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 948454

Lokalizacija softvera u igrama


Stojanac, Mara
Lokalizacija softvera u igrama, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 948454 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Lokalizacija softvera u igrama
(Localization of software in games)

Autori
Stojanac, Mara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
07.09

Godina
2016

Stranica
69

Mentor
Seljan, Sanja

Ključne riječi
kultura, automatsko prevođenje, lokalizacija, lokalizacija softvera, lokalizacija igre, SDL Passolo
(culture, machine translation, localization, software localization, game localization, SDL Passolo)

Sažetak
Lokalizacija je pojam koji ističe tehničku i kulturološku prilagodbu nekog proizvoda ciljnom tržištu za koji je namijenjen. Razvojem tehnologije javlja se sve veća potreba prijenosa informacija, informacija prilagođenih vlastitom jeziku i kulturi. Igre su jedan od načina prijenosa informacija. Svojim sadržajem koji može biti različitog karaktera, obogaćuju život pojedinca. Lokalizacija softvera, odnosno lokalizacija igara razvija se paralelno s razvojem industrije igara. Neophodno je zadovoljiti potrebe svakog korisnika, zbog čega tvrtke posežu za uslugama lokalizacije kako bi svoj softver (igre) učinile dostupnima različitim ciljnim tržištima. U ovom radu prikazan je proces lokalizacije, koji između ostalog uključuje i automatsko prevođenje i druge tehnologije. Prikazani su lokalizacijski procesi, strategije, glavne stavke lokalizacije te primjena lokalizacije. Posebno je istaknut pojam lokalizacije softvera na kojeg se nadovezuje pojam lokalizacije igara, ujedno i temelj istraživačkog dijela ovog rada – lokalizacija igre Minolovac. Lokalizacija igre prikazana je u probnoj verziji lokalizacijskog alata SDL Passolo. Ukazani su i problemi koji su se javljali pri lokalizaciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanja Seljan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stojanac, Mara
Lokalizacija softvera u igrama, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Stojanac, M. (2016) 'Lokalizacija softvera u igrama', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Stojanac, Mara}, year = {2016}, pages = {69}, keywords = {kultura, automatsko prevo\djenje, lokalizacija, lokalizacija softvera, lokalizacija igre, SDL Passolo}, title = {Lokalizacija softvera u igrama}, keyword = {kultura, automatsko prevo\djenje, lokalizacija, lokalizacija softvera, lokalizacija igre, SDL Passolo}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Stojanac, Mara}, year = {2016}, pages = {69}, keywords = {culture, machine translation, localization, software localization, game localization, SDL Passolo}, title = {Localization of software in games}, keyword = {culture, machine translation, localization, software localization, game localization, SDL Passolo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font