Pregled bibliografske jedinice broj: 948454
Lokalizacija softvera u igrama
Lokalizacija softvera u igrama, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 948454 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lokalizacija softvera u igrama
(Localization of software in games)
Autori
Stojanac, Mara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
07.09
Godina
2016
Stranica
69
Mentor
Seljan, Sanja
Ključne riječi
kultura, automatsko prevođenje, lokalizacija, lokalizacija softvera, lokalizacija igre, SDL Passolo
(culture, machine translation, localization, software localization, game localization, SDL Passolo)
Sažetak
Lokalizacija je pojam koji ističe tehničku i kulturološku prilagodbu nekog proizvoda ciljnom tržištu za koji je namijenjen. Razvojem tehnologije javlja se sve veća potreba prijenosa informacija, informacija prilagođenih vlastitom jeziku i kulturi. Igre su jedan od načina prijenosa informacija. Svojim sadržajem koji može biti različitog karaktera, obogaćuju život pojedinca. Lokalizacija softvera, odnosno lokalizacija igara razvija se paralelno s razvojem industrije igara. Neophodno je zadovoljiti potrebe svakog korisnika, zbog čega tvrtke posežu za uslugama lokalizacije kako bi svoj softver (igre) učinile dostupnima različitim ciljnim tržištima. U ovom radu prikazan je proces lokalizacije, koji između ostalog uključuje i automatsko prevođenje i druge tehnologije. Prikazani su lokalizacijski procesi, strategije, glavne stavke lokalizacije te primjena lokalizacije. Posebno je istaknut pojam lokalizacije softvera na kojeg se nadovezuje pojam lokalizacije igara, ujedno i temelj istraživačkog dijela ovog rada – lokalizacija igre Minolovac. Lokalizacija igre prikazana je u probnoj verziji lokalizacijskog alata SDL Passolo. Ukazani su i problemi koji su se javljali pri lokalizaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti