Pregled bibliografske jedinice broj: 948290
Zborsko pjevanje kao oblik neformalnog učenja i njegov utjecaj na formiranje dječjih glazbenih preferencija
Zborsko pjevanje kao oblik neformalnog učenja i njegov utjecaj na formiranje dječjih glazbenih preferencija // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 67 (2018), 2; 311-330 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 948290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zborsko pjevanje kao oblik neformalnog učenja i njegov utjecaj na formiranje dječjih glazbenih preferencija
(Choir singing as a form on informal teaching and its influence on forming children's musical preferences)
Autori
Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Škojo, Tihana ; Milinović, Majda
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 67
(2018), 2;
311-330
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
glazbene preferencije ; neformalno glazbeno učenje ; zborske aktivnosti
(informal music teaching ; choir activities ; musical preferences)
Sažetak
U desetogodišnjoj primjeni otvorenog modela u nastavi je Glazbene kulture u primarnom obrazovanju, osim slušanja glazbe i usvajanja muzikoloških sadržaja, pjevanje utvrđeno kao najčešća izabrana aktivnost. Zanimanje za tu aktivnost u nižim razredima nadovezuje se na sustavno i kvalitetno provođenje pjevanja u predškolskim ustanovama i u aktivnosti zborskog pjevanja. Organizirane su aktivnosti zborskog pjevanja, kao dio neformalnog učenja glazbe, zbog brojnih pozitivnih karakteristika najprisutniji oblik izvannastavnog stjecanja glazbenog znanja i razvoja glazbenih sposobnosti kod djece predškolskog uzrasta i učenika. U aktivnostima zborskog pjevanja glazbenim se i pjevačkim razvojem učenika sustavno djeluje na razvoj njihovih glazbenih preferencija te se utječe na formiranje stavova o estetski vrijednoj glazbi. U radu je predstavljeno istraživanje koje je provedeno u rasponu od godinu dana s ciljem ispitivanja glazbenih preferencija učenika primarnog obrazovanja te utvrđivanja utjecaja strukturirane glazbene poduke unutar pjevačkog zbora na glazbene preferencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku