Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 948229

Formativno vrednovanje


Delin, Maja
Formativno vrednovanje, 2015., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split


CROSBI ID: 948229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Formativno vrednovanje
(Formative assessment)

Autori
Delin, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet

Mjesto
Split

Datum
30.09

Godina
2015

Stranica
58

Mentor
Koceić Bilan, Nikola

Neposredni voditelj
Zorić, Željka

Ključne riječi
formativno vrednovanje, tehike formativnog vrednovanja
(formative assessment, formative assessment techniques)

Sažetak
U radu se ističe važnost vrednovanja učenika, s posebnim naglaskom na vrednovanje tijekom obrade nekog gradiva radi promicanja njihovog znanja. Vrednovanje se provodi kroz cijelo obrazovanje učenika, pa ipak ovdje smo posebnu pažnju posvetili formativnom vrednovanju kao onom koje ima ulogu da na vrijeme učenicima, roditeljima i nastavnicima pokaže koje su se poteškoće pojavile u razumijevanju matematičkih sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Nikola Koceić-Bilan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Delin, Maja
Formativno vrednovanje, 2015., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Delin, M. (2015) 'Formativno vrednovanje', diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Delin, Maja}, year = {2015}, pages = {58}, keywords = {formativno vrednovanje, tehike formativnog vrednovanja}, title = {Formativno vrednovanje}, keyword = {formativno vrednovanje, tehike formativnog vrednovanja}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Delin, Maja}, year = {2015}, pages = {58}, keywords = {formative assessment, formative assessment techniques}, title = {Formative assessment}, keyword = {formative assessment, formative assessment techniques}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font