Pregled bibliografske jedinice broj: 948229
Formativno vrednovanje
Formativno vrednovanje, 2015., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 948229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Formativno vrednovanje
(Formative assessment)
Autori
Delin, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
30.09
Godina
2015
Stranica
58
Mentor
Koceić Bilan, Nikola
Neposredni voditelj
Zorić, Željka
Ključne riječi
formativno vrednovanje, tehike formativnog vrednovanja
(formative assessment, formative assessment techniques)
Sažetak
U radu se ističe važnost vrednovanja učenika, s posebnim naglaskom na vrednovanje tijekom obrade nekog gradiva radi promicanja njihovog znanja. Vrednovanje se provodi kroz cijelo obrazovanje učenika, pa ipak ovdje smo posebnu pažnju posvetili formativnom vrednovanju kao onom koje ima ulogu da na vrijeme učenicima, roditeljima i nastavnicima pokaže koje su se poteškoće pojavile u razumijevanju matematičkih sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Nikola Koceić-Bilan
(mentor)