Pregled bibliografske jedinice broj: 948226
Nastavne strategije
Nastavne strategije, 2016., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 948226 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavne strategije
(Teaching strategies)
Autori
Juričić, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
07.12
Godina
2016
Stranica
57
Mentor
Koceić Bilan, Nikola
Neposredni voditelj
Zorić, Željka
Ključne riječi
nastavne strategije, nastavne tehnike, primjeri različitih nastavnih ideja
(teaching strategies, teaching techniques, examples of different teaching ideas)
Sažetak
Mogli bismo reći da kvaliteta nastave najviše ovisi o samom nastavniku. Bez kreativnog nastavnika matematike nema kreativne nastave matematike. Međutim, da bi nastavnik bio kreativan, prvi preduvjet je njegova dobra osposobljenost. Jedan, ali zasigurno ne i jedini aspekt koji bi dobar nastavnik trebao znati jest različitim nastavnim strategijama zainteresirati učenike tako da usvoje sve predviđeno gradivo i tako steknu odgovarajuću razinu znanja i vještina iz matematike. U ovom radu ću se detaljnije baviti upravo tim aspektom – nastavnim strategijama. Navest ću sve dijelove koji objedinjuju nastavne strategije te svaki dio posebno obraditi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Nikola Koceić-Bilan
(mentor)